سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 10 فروردین 1403

بیانیه اداره کل شیلات مازندران درمحکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی

تاریخ: 12:37:37 1398/01/21 بازدید: 1530
بیانیه اداره کل شیلات مازندران درمحکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

  این روزها همه ما در رسا نه های دیداری و شنیداری شاهد  تجلی عشق و همبستگی ملت ایران در یاری رساندن به هموطنان سیل زده خود در نقاط مختلف کشور عزیزمان هستیم که پیشتازان این عرصه‌ی جهاد فی سبیل الله کما فی السابق بسیجیان، سپاهیان و ارتشیان غیور هستند ، شیطان بزرگ در ادامه خباثتهای خود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروهک های تروریستی قرار داده است،

تصمیم اخیر سردمداران کاخ سفید مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حالی صورت گرفت که این کشور خود یکی از بزرگترین حامیان تروریستها در جهان می‌باشد. حمایت از رژیم تروریستی صهیونیستی، حمایت از کشتار مردم مظلوم و بی دفاع یمن توسط رژیم کودک کش سعودی و نیز حضور مستقیم و غیر مستقیم در قتل و غارت بسیاری از کشور های جهان، این کشور را به بزرگترین حامی  تروریست بین المللی تبدیل کرده است.

هرچند همه ما می دانیم آمریکایی ها امروز تنها به دنبال جنگ روانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اند و تلاش آنان  برای بر هم زدن جو بازار و متلاطم کردن اقتصاد ایران بر کسی پوشیده نیست.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نیروی نظامی رسمی و قانونی در جمهوری اسلامی ایران همیشه نقش پررنگی در سرکوب گروه‌های تروریستی و حفظ امنیت و ثبات داخلی و منطقه‌ای داشته است.

همانطور که تحریم سپاه قدس و تروریستی خواندن آن در سال های گذشته، نتیجه ای جز سفرِ چراغ خاموش و دزدکی ترامپ به پایگاه‌های نظامی اش در عراق نداشت، تروریست دانستن سپاه پاسداران نیز نتیجه‌ای جز  فرار چراغ خاموش نیروهای آمریکایی  از منطقه نخواهد داشت.

در پایان اداره کل شیلات مازندران، ضمن اعلام انزجار از اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می دارد تا پای جان بر سرآرمان های انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار