سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

دکتر قاسم کریم زاده جانشین مدیرکل و معاون صیدو بنادر ماهیگیری شیلات مازندران گفت: نظارت بر فعالیت صید و صیادی تعاونی های پره درسالجاری با استفاده از ناظرین به دقت انجام خواهد شد.

تاریخ: 10:19:19 1398/07/18 بازدید: 849
  دکتر قاسم  کریم زاده جانشین مدیرکل و معاون صیدو بنادر ماهیگیری شیلات مازندران گفت:  نظارت بر فعالیت صید و صیادی تعاونی های پره درسالجاری با استفاده از ناظرین به دقت انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، گردهمایی یک روزه ناظرین تعاونی های پره استان صبح روز پنجشنبه 18 مهرماه با حضورجانشین مدیرکل و معاون صید و بنادرماهیگیری ، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان ، روسای ادارات شیلات شهرستانها و نیز ناظرین تعاونی های صیادی پره درسالن اجتماعات اداره کل  دربابلسربرگزارشد.

دراین نشست دکترقاسم کریم زاده جانشین مدیرکل و معاون صید و بنادرماهیگیری شیلات مازندران ، نظارت برفعالیت صیادان و جمع آوری آمارصید را یکی از وظایف  اصلی ناظرین پره دانست و برنظارت فعالیت های صیادی ازلحاظ زمان ، مکان و نیز رعایت استاندار چشمه های تور و نیز نظارت بر جلوگیری از صید گونه های ممنوع الصید تأکید کرد.

ارائه به موقع گزارش روزانه آمارصید به اداره کل و نیزادارات شیلات شهرستانها را یکی ازوظایف دیگر ناظرین برشمرد و درپایان تصریح کرد:

درسالجاری برای تمامی شرکت ها درتعاونی پره صیادی ناظر تعیین شده است و همه آنان موظفند دستورالعمل ها  و مقررات صید و صیادی را که به آنان ابلاغ  شده است درزمان فعالیت صیادی اعمال و نتیجه را به اداره کل منعکس نمایند .

درادامه سرهنگ  دوم عباس پورعلی فرمانده یگان حفاظت منابع  آبزیان اسنان هم حفظ و حرزاست از منابع و ذخایر آبزیان دریا و تامین امنیت صیدو صیادی صیادان قانونی را یکی از ماموریتهای اصلی یگان حفاظت منابع دانست و افزود: نیروهای یگان درقالب 8 پایگاه حفاظتی در سراسر استان باهمکاری خوب و همدلی نیروهای ناظر شیلات برفعالیت های صیدو صیادی نظارت خواهند داشت و دریا برای صید مسئولانه امن خواهدشد.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار