سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

مدیرکل شیلات مازندران در مراسم آغاز فصل صید ماهیان استخوانی درمازندران اعلام کرد: شیلات خواسته های بحق جامعه صیادی  را بشدت پیگیری می کند

تاریخ: 16:03:26 1398/07/20 بازدید: 969
 مدیرکل شیلات مازندران در مراسم آغاز فصل صید ماهیان استخوانی درمازندران اعلام کرد:  شیلات خواسته های بحق جامعه صیادی  را بشدت پیگیری می کند


به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ،مدیرکل شیلات مازندران  در این مراسم که درشرکت تعاونی صادی پره شهید کلاهدوز شهرستان جویبار برگزارشد  گفت: جامعه صیادی دارای خواسته های بحقی ازجمله کاهش نرخ حق سهم بیمه صیادی است که ازطریق مراجع ذیربط درحال پیگیری است .

ولی الله  محمد زاده با بیان اینکه کاشت ،داشت و برداشت در دریای خزر همواره مورد توجه شیلات است، افزود: در مرحله کاشت رها سازی ۱۰۰میلیون بچه ماهی را در سال جاری  داشته ایم که جامعه صیادی پره استان همکاری خوبی داشتند.

وی توزیع متناسب رها سازی بچه ماهیان تکثیر شده را مهم توصیف کرد و گفت: برای نخستین بار امسال رها سازی مستقیم پنج میلیون قطعه بچه ماهی به دریای در سواحل میانکاله  در شرق استان که رودخانه شیلاتی ندارد ، صورت گرفت.

محمدزاده مراقبت از ذخایر و صید مسئولانه در دریای خزر را " بسیار ضروری " دانست و افزود : ناامن کردن صید برای صیادان غیرمجاز در دریای خزر باید دو چندان شود.

وی خطاب به صیادان گفت : از آن جایی که رها سازی کپور دریایی در رودخانه ها را داشته ایم، شاهد صید این گونه ماهی هستیم که انتظار داریم بارعایت چشمه تور در سنوات آینده با وزن بالا صید این گونه را داشته باشیم.

محمدزاده رعایت زمان صید را از طلوع آفتاب تا ۹ شب ضروری دانست و تاکید کرد : جامعه صیادی با ناظران  و کارشناسان معاونت صید همکاری داشته باشد
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار