سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 10 فروردین 1403

برگزاری جلسه هم اندیشی اداره کل شیلات استان با دریابانی استان مازندران

تاریخ: 13:59:31 1398/10/02 بازدید: 923
برگزاری جلسه هم اندیشی اداره کل شیلات استان با دریابانی استان مازندران

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، جلسه هم اندیشی اداره کل شیلات  با دریابانی استان مازندران صبح امروز با حضور مدیر کل شیلات ، فرمانده دریابانی استان و هیئت همراه ، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان و معاونین شیلات درسالن جلسات این اداره کل برگزارگردید .

دراین جلسه مهندس محمدزاده مدیر کل شیلات مازندران  ضمن خیر مقدم گویی ، توسعه پرورش ماهی درآب‌های داخلی ، صید مسئولانه آبزیان دریای خزر، بازسازی ذخایر آبزیان دریا ، حفاظت از ذخایر آبزیان و افزایش سرانه مصرف ماهی را از مأموریت‌های اصلی و مهم شیلات مازندران دانست و گفت : درسال‌های اخیر بدلیل آلودگی رودخانه‌ها ، ورود صیادان غیر مجاز به دریا بخصوص درزمان تکثیر ماهی و ... ذخایرآبزیان با کاهش شدیدی مواجه بوده که این مهم تعامل و همکاری بیش از پیش دستگاههای مختلف از جمله دریابانی و یگان حفاظت منابع و ... را درمقابله با صیادان غیر مجاز درجهت حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان می‌طلبد . 

مدیرکل شیلات مازندران ،از جمله همکاری تنگاتنگ و نزدیک دریابانی استان با یگان حفاظت منابع آبزیان را درجلوگیری از صید غیر مجازدربرخورد با صیادان غیر مجاز و مراکز فروش محصولات قاچاق و غیر مجاز شیلاتی دانست و ازاین همکاری تنگاتنگ قدردانی کرد.

درادامه سرهنگ حسینی فرمانده دریابانی استان مازندران با اشاره به اینکه نگهبانی از مرز دریایی بعنوان مأموریت اصلی دریابانی است ، برعزم همه جانبه و همگانی درحفظ و حراست از منابع آبزیان دریای خزر دراستان تأکید کرد و افزود : دریابانی استان درحفظ و حراست از منابع آبزیان دریا درکنار نیروهای یگان حفاظت منابع آبزیان بوده تا با برخورد با صیادان غیر مجاز و ضربه به بنیان اقتصادی آنان، دریا را برای اینگونه صیادان ناامن سازیم .

درپایان جلسه سرهنگ پورعلی فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان نیز با ارائه آمارکشفیات در8 ماهه امسال که نتیجه حضور و همکاری پررنگ نیروهای دریابانی با یگان در انجام مأموریت‌های سازمانی  می باشد ، تصریح کرد: با توجه به محدودیت نیروی انسانی، با برگزاری گشت‌های مشترک دریابانی و یگان حفاظت منابع آبزیان درمقابله با قاچاق ماهیان خاویاری و صیادان غیر مجاز با برنامه ریزی صحیح و حمایت قاطع مراجع قضایی بتوانیم درجمع آوری آلات و ادوات صید ماهیان استخوانی و غضروفی و توقیف شناورهای صیادی غیر مجاز موفقیت خوبی دست پیدا کنیم.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار