سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دراداره کل شیلات مازندران برگزارشد.

تاریخ: 11:01:32 1398/10/16 بازدید: 788
مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دراداره کل شیلات مازندران برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، مراسم بزرگداشت سرداررشید اسلام، سربازولایت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صبح امروز با حضورمدیرکل، معاونین، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه، مدیریت و کارکنان شرکت مادرتخصصی خاویاری، مدیر و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر ، روحانیون ، پرسنل شیلات و با سخنرانی حجت الاسلام قلی پورامام جمعه شهرستان بابلسر درنمازخانه اداره کل برگزارگردید.
درابتدای این مراسم حجت الاسلام قلی پور امام جمعه شهرستان بابلسر ضمن تسلیت شهادت اسوه خط اول جهاد و مقاومت سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان آن شهید گرانقدر به محضر آقا امام زمان(عج)، رهبر معظم، خانواده معززآن شهیدو همکاران شیلاتی، از پیشگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات مسئلت کرد.

حجت الاسلام قلی پوردرادامه با اشاره به حضور جمعیت کثیر و بی نظیر آحاد مردم درمراسم بزرگداشت این سردارشهید خاطر نشان کرد: انسانی که مخلص خدا باشد و با خلوص نیت درهرکاری گام بردارد درنزد پروردگارخود محبوب می‌شود و خداوند نیز آن انسان را درنزد مردم عزیز می‌گرداند و نتیجه آن می‌شود که می‌تواند به چنین درجه ای برسد.

امام جمعه شهرستان بابلسر افزود : حاج قاسم سلیمانی با شهادت به آرزوی خودش رسید و این خون شهدا بود که سربلندی و افتخار را برای انقلاب به ارمغان آورد.
وی با بیان ویژگی‌های اخلاقی و برجسته سپهبد سلیمانی و عشق و ارادتی که ایشان به مکتب امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) داشتند یاد و خاطره آن شهید بزرگواررا گرامی داشت.
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار