سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

هم اندیشی عوامل توسعه بازار صادرات محصولات شیلاتی استان مازندران

تاریخ: 10:57:41 1398/10/26 بازدید: 936
هم اندیشی عوامل توسعه بازار صادرات محصولات شیلاتی استان مازندران

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، جلسه هم اندیشی عوامل توسعه بازار صادرات محصولات شیلاتی مازندران با حضور مدیر کل شیلات، معاون آبزی پروری ، مدیران بخش بازار و فرآوری ، تشکل‌های مرتبط بخش‌های آبزی پروری و صنایع وابسته دراداره کل شیلات مازندران برگزارگردید.

دراین جلسه پس از بحث و تبادل نظر اعضاء حاضر ، مهندس ولی اله محمدزاده مدیر کل شیلات مازندران ایجاد هماهنگی بین شبکه‌های تولید درتمام بخش‌های شیلاتی با مجریان صادراتی را از مهمترین اهداف این جلسه عنوان کرد و گفت : از آنجائیکه غالب تولید کنندگان بخش‌های کشاورزی ، تولید کننده خرد محسوب می‌شوند ، صادرات مستمر محصولات شیلاتی به خارج از کشور نیازمند شبکه تأمین محصولات می‌باشد .

محمدزاده بازار صادرات را عامل تقویت و ثبات بازارداخلی درتمام بخش‌های مختلف شیلاتی  دانست و افزود: درکنارتوجه به بازارمصرف داخلی می‌بایست به بخش صادرات نیزتوجه ویژه داشته باشیم .

وی درپایان ایجاد شبکه تولید بهمراه ساماندهی بین تولید کنندگان محصولات شیلاتی و صادرکنندگان را امری ضروری برشمرد و تصریح کرد: توجه به زنجیره ارزش صادرات بهمراه قیمت گذاری منطقی و متعادل محصولات شیلاتی، تشکیل کارگروه صادراتی استانی ، انعقاد تفاهم نامه بین صادرکننده و تولید کننده محصولات شیلاتی بصورت فصلی ، تشکیل بانک اطلاعاتی تولید محصولات با مشارکت تولیدکنندگان و صادرکنندگان و صندوق حمایت از صادرات محصولات شیلاتی از مهمترین موارد تقویت بخش صادرات شیلاتی می‌باشد .
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار