سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل شیلات مازندران

تاریخ: 13:44:53 1399/02/17 بازدید: 2654
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل شیلات مازندران
به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، مراسم معارفه و تکریم مدیر کل شیلات مازندران صبح امروز چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه با حضور محبی معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران، نانواکناری نماینده مردم شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، خیریانپور معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری مازندران، حجت الاسلام قلی پورامام جمعه شهرستان، فرماندار شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنارو دیگر مسئولین کشوری و استانی در سالن شهید سلیمانی شیلات برگزارگردید.

در این مراسم محبی معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه شیلاتی استان و کسب رتبه اول آبزی‌پروری در کشور گفت: افزایش صید در فراساحل، تکمیل بنادر صیادی، توسعه ماهیگیری مسئولانه و آبزی‌پروری پایدار، توسعه پرورش ماهی در قفس، استمرار و دوام افزایش تولید بارویکرد حفظ پایداری فعالیت‌ها و توانمندسازی جامعه صیادی را از جمله برنامه‌های راهبردی شیلاتی دانست که باید مورد توجه بیشتر قرارگیرد.

خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های خالصانه آقای مهندس محمدزاده در مدت مسئولیت مدیر کل شیلات مازندران گفت: در سال جهش تولید باید تولیدات محصلات شیلاتی را از 106 هزار تن به 120 هزار تن افزایش دهیم.

وی افزود: فرآوری و صنایع تبدیلی مرتبط با شیلات، ساخت پایانه‌های صادراتی خاویار، پرورش ماهی در قفس‌های دریایی، رسیدگی مسائل و مشکلات جامعه صیادی، استفاده از ظرفیت‌های موجود در توسعه آبزی‌پروری سطح استان و پرورش ماهی خاویاری را از مهمترین فعالیت‌ها و اقدامات شیلاتی دانست.

محمدزاده مدیر کل سابق شیلات مازندران، با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی شیلات استان، توسعه پایدار آبزی پروری، صید آبزیان دردریا، بازسازی ذخایر آبزیان دریا، حفاظت ذخایر آبزیان و توسعه صنایع تبدیلی و رونق بازارآبزیان را از مأموریت‌های اصلی شیلاتی عنوان کرد.

دکتر حسن اسحاقی مدیر کل جدید شیلات مازندران، توانمندسازی تشکل‌های شیلاتی، تحقق اهداف بلند مدت شیلات کشور و ادامه سیاست‌ها و استراتژی‌های مرتبط با فعالیت‌های شیلاتی را از مهمترین برنامه کاری خود برشمرد.

گفتنی است دکتر اسحاقی پیش از این مسئولیت‌هایی مانند رئیس اداره شیلات بابلسر و فریدونکنار، دبیر کمیسیون  برنامه‌ریزی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، سرپرست مدیریت سرمایه‌گذاری و جذب منابع منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس و مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران را تجربه کرده است.
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار