سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 10 فروردین 1403

پیام تبریک مدیر کل شیلات مازندران به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

تاریخ: 12:25:14 1399/02/28 بازدید: 998
پیام تبریک مدیر کل شیلات مازندران به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران حسن اسحاقی مدیر کل شیلات مازندران با صدور پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

  امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمان جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی‌یابد. روابط عمومی‌ها می‌توانند با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک سازمانها و با جاری ساختن روح روابط عمومی در کل سازمان ٬ به عنوان نقش آفرین اصلی همدلی و همزبانی بین ملت و دولت باشند .

روز ارتباطات و روابط عمومی٬ در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضورمدیرانی دانایی محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سویی دیگرتلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبیت نماییم.

در سالی که مزین است به « جهش تولید»٬ بر خود فرض می‌دانم  سالروز ارتباطات و روابط عمومی را به شما پیشاهنگان و مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی که با الهام از هم افزایی٬ هم اندیشی٬ همنوایی٬ همگرایی و با ابتکار و امید ٬ باصداقت و امانتداری در جهت انجام رسالت خطیر خود گام برمی دارند، تبریک و تهنیت عرض نمایم، امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی‌ها باشد. و در آخر سخنم را با گفتاری از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خاتمه می‌دهم.

روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می‌گذرد.


Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار