سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 10 فروردین 1403

پیام مدیر کل شیلات مازندران به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر

تاریخ: 10:55:59 1399/03/03 بازدید: 1290
پیام مدیر کل شیلات مازندران به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، مدیر کل شیلات مازندران درپیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به جان برکفان و قهرمانان دوران هشت سال دفاع مقدس ، جانبازان ، ایثارگران ، خانواده‌های معظم شهدا و ملت شریف ایران تبریک گفت.

متن پیام دکترحسن اسحاقی مدیر کل شیلات مازندران بدین شرح است .

"خرمشهررا خدا آزاد کرد"

حماسه آزاد سازی " خرمشهر" یکی از رویداد‌های مهم تاریخ پرفرازو نشیب انقلاب اسلامی ایران است که با مدد الهی و صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرزو بوم  به وقوع پیوست که عظمت آن برای همیشه درحافظه تاریخی ملت ما به یادگار خواهد ماند .

آزاد سازی خرمشهر نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضورشجاعانه مردم درعرصه‌های دفاع از تمامیت ارضی کشوربود . بی شک باورها و نگرش‌های اصیل دفاع از حریم ارزش‌های ناب این انقلاب را می‌توان تا ابد برای تمامی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان تفسیر کرد و این پیروزی بزرگ و معجزه آسا ذخیره  بی بدیلی برای راه پرفرازو نشیب خرمشهرهای درپیش رو براساس تأکیدات مقام معظم رهبری خواهد بود.

بدینوسیله فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت ، ایثارو پیروزی را به فرماندهی معظم کل قوا و عموم مردم شهید پرور استان و کارکنان شیلات مازندران ، خصوصاً خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ملت بزرگ ایران اقتدارو سربلندی روزافزون و برای شهدای والامقام عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهرگردید رحمت بی کران و علو درجات مسألت می‌نمایم .

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار