سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

حضور مدیر کل شیلات مازندران در جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران

تاریخ: 08:56:50 1399/03/28 بازدید: 642
حضور مدیر کل شیلات مازندران در جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران
دکتر حسن اسحاقی در جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با حضور حجت الاسلام لائینی نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران در روستای خطیر کلا از توابع شهرستان قائمشهر برگزار شده بود، شرکت نمودند.
به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران شرکت کنندگان در این جلسه ابتدا با حضور در گلزار شهدای این روستا ضمن قرائت فاتحه با آرمانهای شهدا تجدید میثاق ، و یادشان را گرامی داشتند ، سپس از مزارع این روستا بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود در بخش کشاورزی این روستا قرار گرفتند.
حجت الاسلام لائینی نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران در این جلسه با تبریک هفته جهاد کشاورزی ، از همه مدیران بخش کشاورزی خواستند تا در جهت حل مشکلات و کمک به کشاورزان  تلاش مضاعف داشته باشند.
در ادامه مدیران سازمان جهاد کشاورزی در حوزه‌های مختلف ضمن ارائه گزارش عملکرد ، راهکارهای موجود برای برطرف کردن موانع و مشکلات موجود را ارائه دادند.
دکتر حسن اسحاقی مدیر کل شیلات مازندران نیز طی ارائه گزارش عملکرد ، ظرفیت‌های موجود استان در بخش‌های مختلف خصوصا پرورش میگو ،پرورش ماهی در قفس‌های دریایی،مرکز اصلاح نژاد ،تبدیل بندر صیادی بابلسر به بندر هاب را برشمردند و تصریح کردند با اجرایی شدن هر یک از این ظرفیت‌ها می‌توانیم گامهای مهمی در تو سعه ، اشتغال زایی و کمک به معیشت مردم  استان برداشته شود.
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار