سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 10 فروردین 1403

برگزاری جلسه تخصصی پروژه پرورش میگو در اراضی بهشهر در پژوهشکده اکولوژی دریای خزر

تاریخ: 17:52:27 1399/04/08 بازدید: 824
برگزاری جلسه تخصصی پروژه پرورش میگو در اراضی بهشهر در پژوهشکده اکولوژی دریای خزر
به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، جلسه تخصصی پروژه اولویت داراستانی شیلات مازندران ( پرورش میگو در اراضی بهشهر) با حضور دکتر حسن اسحاقی مدیرکل و دکتر عباس زاده معاون آبزی پروری شیلات مازندران، دکتر نصراله زاده رئیس پژوهشکده اکولوژی دریای خزر ، معاونین و کارشناسان پژوهشکده امروز یکشنبه ۸ تیر در سالن جلسات پژوهشکده اکولوژی دریای  برگزارگردید.


دراین جلسه گزارشی از سوابق اجرای پروژه پرورش میگوی وانامی در استان مازندران توسط کارشناس مرکز تحقیقات ارائه گردید و در ادامه مواردی در خصوص فرصتها و چالشهای پیرامون اجرای این طرح در استان مازندران بین طرفین به بحث گذاشته شد. و مقرر گردید تیم کارشناسی مشترک جهت بررسی و ارائه طرح اجرایی پروژه با در نظر گرفتن جمیع جهات تشکیل گردد. مسائل مربوط به ارزیابی و بازسازی ذخایرآبزیان، چالشهای پرورش ماهی در قفس و مزارع سردآبی استان از جمله موارد دیگری بود که در این جلسه مطرح گردید.

در پایان دکتر اسحاقی مدیر کل شیلات مازندران بر نقش همکاری فی مابین مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی در پیشبرد اهداف برنامه ششم و جهش تولید و همچنین ضرورت نظرات کارشناسان پژوهشکده و مراکز تحقیقاتی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های شیلاتی و برحضور آنان در کارگروههای تخصصی شیلاتی تاکید کرد.
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار