سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

بررسی طرح ساخت و بهره برداری کشتی ویژه صید صنعتی کیلکا ماهیان دریای خزر در اداره کل شیلات مازندران

تاریخ: 20:25:03 1399/05/16 بازدید: 624
بررسی طرح ساخت و بهره برداری کشتی ویژه صید صنعتی کیلکا ماهیان دریای خزر در اداره کل شیلات مازندران
 طرح ساخت و بهره برداری کشتی ویژه صید صنعتی کیلکا ماهیان دریای خزر با حضور مدیر کل شیلات مازندران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
در این نشست که به همت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری  و پیگیری شیلات مازندران برگزار گردید ، نمایندگان  سازمان جهاد کشاورزی ، پژوهشکده اکولوژی دریای خزر و اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران  و سرمایه گذار این موضوع حضور داشتند.
در ابتدا سرمایه گذار گزارشی از سابقه کاری و همچنین اهداف خود را در زمینه صید صنعتی کیلکا ماهیان دریای خزر  را بیان نمود ، و در همین راستا، نماینده پژوهشکده اکولوژی دریای خزر در خصوص ارزیابی ذخایر کیلکا ماهیان دریای خزر و استفاده از کشتی تحقیقاتی میرزا کوچک خان برای این امر ، نماینده اداره کل بنادر و دریانوردی در باره استاندارد ساخت و بهره برداری از کشتی ویژه صید نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

در ادامه  حسن اسحاقی مدیر کل شیلات مازندران بهره برداری بهینه و اصولی از ذخائر ارزشمند دریای خزر را یکی از سیاست‌های شیلات مازندران برشمرد و افزود: حضور در پهنه دریای خزر و بکارگیری شیوه‌های نوین  موجب افزایش میزان سبد صید و صیادی گردد. آنچه که برای ما مهم است ارزیابی دقیق میزان ذخائر کیلکا ماهیان  است تا با بررسی دقیق و برنامه ریزی بتوان از خسارتهای جبران ناپذیر  جلوگیری گردد.
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار