سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

برگزاری جلسه رفع موانع تولید پرورش ماهی دردریا

تاریخ: 17:58:10 1399/06/12 بازدید: 755
برگزاری جلسه رفع موانع تولید پرورش ماهی دردریا

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، جلسه رفع موانع و مشکلات پرورش دهندگان ماهی دردریا با حضور مدیرکل و معاون آبزی پروری شیلات مازندران، مدیر کل دامپزشکی و رئیس نظام دامپزشکی استان مازندران صبح امروز چهارشنبه 12 شهریورماه دردفترمدیرکل شیلات دربابلسر برگزارگردید.

مدیر کل شیلات مازندران دراین جلسه پرورش ماهی دردریا را یکی از پروژه‌های اولویت دار شیلاتی عنوان کرد و گفت : توسعه این فعالیت  و دستیابی به اهداف تعیین شده مستلزم هماهنگی و همکاری دستگاههای ذیربط براساس توافق نامه‌های بعمل آمده می‌باشد.
وی درادامه برگزاری چنین جلساتی را مهم دانست و افزود: این جلسه بمنظور رفع مشکل پرورش دهندگان و با عنایت به وقفه ایجاد شده درصدورپروانه بهداشتی برای دارندگان پروانه تأسیس پرورش ماهی درقفس‌های دریایی و همچنین فرصت کم باقیمانده تا شروع فصل پرورش برگزارگردید.

گفتنی است پس از پایان جلسه ، دکتراسحاقی مدیر کل شیلات به اتفاق دکتررضوانی مدیرکل دامپزشکی استان مازندران پیرامون موضوع مربوطه با دکتر باقرزاده نماینده مردم شریف شهرستانهای بابلسر و فریدونکناردرمجلس شورای اسلامی دیدارکردند که دراین دیدار ضمن بررسی مسائل و مشکلات درخصوص صدورپروانه بهداشتی پرورش دهندگان ماهی دردریا برتعامل و همکاری دستگاههای اجرایی برای دستیابی به اهداف پیش بینی شده تولید درجهت رفع موانع مشکلات پرورش دهندگان این حوزه تأکید شد.
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار