سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 10 فروردین 1403

آغاز فصل صید ماهیان استخوانی 20 مهر درمازندران

تاریخ: 11:55:21 1399/07/20 بازدید: 743
آغاز فصل صید ماهیان استخوانی 20 مهر درمازندران
به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، دکترحسن اسحاقی مدیر کل شیلات مازندران از آغاز فصل صید ماهیان استخوانی (سفید، کفال ، کپور و آزاد)در20 مهرماه سالجاری خبر داد و گفت : 4 هزار صیاد پرتلاش استان تورهای ماهیگیری خود را برگستره دریا پهن نمودند .
 
اسحاقی با اشاره به رهاسازی بیش از 100 میلیون قطعه انواع بچه ماهی سفید ، خاویاری و کپور دریایی امسال در دریا افزود : بخشی از این بچه ماهیان با مشارکت جامعه صیادی در قالب تکثیر طبیعی تولید و رهاسازی شد.
مدیر کل شیلات مازندران با بیان اینکه مازندران ظرفیت مناسبی در بخش ذخایر آبزیان دریای خزر دارد اظهارداشت : باید با نگاه علمی و فنی و رویکرد صید مسئولانه، برداشت منطقی داشته باشیم و به این ذخایر ارزشمند آسیب نرسانیم.
وی با بیان این مطلب که فصل صید ماهیان استخوانی در منطقه میانکاله از 15 مهر ماه آغاز گردید، شمار صیادان این منطقه را بیش از هزار صیاد در قالب 1۳ شرکت تعاونی پره اعلام و تصریح کرد: براساس تصمیم کمیته مدیریت صید سازمان شیلات ایران، صید ماهیان استخوانی با فعالیت 4 هزار صیاد از 53 تعاونی صیادی پره درمازندران در338 کیلومتراز سواحل خزر دراستان از 20 مهر آغاز و تا 15 فروردین سال بعد ادامه دارد.
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار