سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 31 فروردین 1403

پیام مدیر کل شیلات مازندران به مناسبت روز جهانی عصای سفید

تاریخ: 12:25:34 1399/07/24 بازدید: 682
پیام مدیر کل شیلات مازندران به مناسبت روز جهانی عصای سفید
به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران حسن اسحاقی مدیر کل شیلات استان مازندران ، در پیامی روز جهانی عصای سفید را به تمامی روشندلان تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

آنچه انسان را بر بلندای قله‌های سترگ موفقیت می‌رساند گوهر اراده، خواستن و توانستن است و معلولیت‌های ظاهری مانعی برای رشد و ترقی نیست و نمی‌تواند انسان را از راه حق و حقیقت بازدارد.

روشندلان بیدار دلانی هستند که خدای بزرگ را از درون می‌یابند و با او به نجوا می‌نشینند.


روشن دلان به عنوان قشر تحصیل کرده و فرهیخته جامعه معلولان محسوب می‌شوند چرا که آنها فقط از نعمت بینایی محرومند اما با افکار و رفتار می‌توانند هر کاری را که ما تصور می‌کنیم انجام دهند ، آنها می‌خوانند ، می‌نویسند ، شعر می‌سرایند ، صاحب مقام می‌شوند ، ورزش می‌کنند ، می‌آفرینند و موفق می‌شوند.


در روز عصای سفید روشن دلان ، تراوت ، پویای و نشاط را به زندگی خویش فرا می‌خوانند . عصای سفید پرچمی است که به نشان استقلال در دست روشن دلان به حرکت در می‌آید و آینه ای است که قدرت و توان خدایی را به تماشای تامل و تفکر دیگران می‌گذارد.

اینجانب فرا رسیدن این روز را به تمامی روشندلان عزیز کشور استان مازندران صمیمانه تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند سبحان برای همه این عزیزان سلامتی، بهروزی و توفیقات  الهی در ظل عنایات خاص حضرت ولی ا...الاعظم (عج) مسئلت می‌نمایم.

       حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار