سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 31 فروردین 1403

پیام مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت هفته بسیج

تاریخ: 17:33:00 1399/08/30 بازدید: 773
پیام مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت هفته بسیج
به مناسبت هفته بسیج حسن اسحاقی مدیر کل شیلات مازندران پیامی به شرح ذیل منتشر کرد:
بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است. بسیج در اذهان جامعه، الگوی اخلاص، پاکی و فداکاری است و باید حافظ دستاورد‌های اخلاقی انقلاب باشد. امام خمینی (ره)، معمار بزرگ انقلاب بسیج را بنیان نهاد تا در دفاع مقدس مقابل دشمن، پیروزی را به ارمغان آورد و این همه مرهون نیروی اخلاص و ایمان بسیجیان بود.
در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران، از آغاز تاکنون هرگاه که نیروی وحدت، همدلی و همراهی مردم در مسیر مقابله با مشکلات و یا رشد و توسعه کشور قرار گرفت، قدرت لایزال الهی نیز پشتیبان آن بود و اوج این حرکت عظیم، خالص و مردمی که با عشق به ذات باریتعالی و پیروی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت در بسیج مردمی مستضعفین ایران اسلامی تجلی پیدا کرد تا با جان خویش از میهن اسلامی خویش حراست و پاسداری کنند.

بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است که ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت را می‌توان در رهروان این راه الهی ارزشی به وضوح دید، راهی که باعث شد جوانان این دیار با قدم نهادن در آن در طول هشت سال جنگ تحمیلی سرافرازانه از وطن و میهن اسلامیشان در برابر متجاوزان دفاع کرده و اکنون نیز با تداوم این مسیر الهی، انقلاب و نظام اسلامی را از گزند و آسیب بدخواهان در امان نگه داشته و در تمامی افتخاراتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی تاکنون به دست آورده، سهیم باشند.

اینجانب ضمن تبریک این هفته به همه بسیجیان به ویژه مردم شریف ولایت مدار استان مازندران که حقیقتا در دوران دفاع مقدس بسیجی وار دفاع از این خاک و مرز کردند از درگاه خداوند قادر و متعال برای همگان آرزوی توفیق و سربلندی مسئلت می‌نمایم.

     حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار