سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 30 فروردین 1403

برگزاری جلسه کارگروه احیاء واحدهای صنعتی غیر فعال در اداره کل شیلات مازندران

تاریخ: 12:14:06 1399/09/05 بازدید: 696
برگزاری جلسه کارگروه احیاء واحدهای صنعتی غیر فعال در اداره کل شیلات مازندران

چهاردهمین جلسه کارگروه احیاء واحدهای صنعتی غیر فعال در استان مازندران با موضوع بررسی واحد‌های راکد صنایع شیلاتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان با حضور اعضاء این کارگروه در اداره کل شیلات مازندران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران در این جلسه نیما حسین زاده معاون برنامه ریزی و منابع اداره کل شیلات مازندران با اشاره به اهمیت و جایگاه واحدهای فرآوری و صنایع در تقویت و توسعه فعالیت‌های آبزی پروری تاکید کرد و افزود:گسترش فعالیت‌های این حوزه موجب دسترسی عموم جامعه به غذای سالم و همچنین ایجاد ارزش افزوده بیشتر می‌گردد، وی به ظرفیت‌های حوزه شیلاتی اعم از فعالیت‌های آبزی پروری ، صید، مراکز تکثیر و صنایع شیلاتی اشاره کرد و استان مازندران را یکی از استان‌های مهم و مطرح در حوزه فعالیت‌های شیلاتی بر شمرد.

در ادامه با توجه به دستور کار جلسه 5 واحد راکد که در شهرک‌های صنعتی استان در حوزه شیلات فعالیت داشتند ، دلایل توقف تولید مطرح و برای هر کدام تصمیمات لازم جهت احیاء و راه اندازی اتخاذ گردید.

شایان ذکر است که این واحد‌ها در زمینه تولید کنسرو ماهی ، فیله و بسته بندی آبزیان فعالیت داشته اند که به دلایل مختلف در حال حاضر راکد و غیر فعال بوده و هدف از این کارگروه بازگرداندن این واحدها به چرخه تولید با رفع موانع و مشکلات موجود می‌باشد.
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار