سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

مدیر کل شیلات مازندران خبر داد: به صورت پایلوت پرورش قزل آلای رنگین کمان درقفس(محیط‌های محصور )در منابع آبی شهرستان آمل اجرایی شد.

تاریخ: 11:01:44 1399/09/10 بازدید: 425
مدیر کل شیلات مازندران خبر داد: به صورت پایلوت  پرورش قزل آلای رنگین کمان درقفس(محیط‌های محصور )در منابع آبی شهرستان آمل اجرایی شد.

در راستای بهره برداری بهینه از منابع آبی استان و تاکید استاندار مازندران در جلسه شورای برنامه ریزی ، اداره کل شیلات مازندران به صورت پایلوت پرورش ماهی  قزل آلا در محیط‌های محصور (قفس)  درمنابع آبی (آببندان) شهرستان آمل  را اجرایی کرد.
به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، حسن اسحاقی مدیر کل شیلات مازندران از رها سازی  40000 قطعه بچه ماهی قزل آلا، در 24 واحد قفس خبر داد و گفت:بر اساس مشاهدات میدانی و تجارب بدست آمده از اجرای طرح مذکور به لحاظ فنی اجراء و توسعه طرح پرورش ماهی در قفس در مزارع و آببندانها ی مستعد امکان پذیر می‌باشد. از اینرو  اجرای موفق طرح مذکور با هدف توسعه و اشتغالزایی پایدار و دستیابی به کلیه اطلاعات فنی و زیستی و همچنین افزایش راندمان طرح مذکور نیاز به اجرای این پروژه به صورت پایلوت در استان می‌باشد.با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در استان با هدف ارتقاء سطح بهروری در مزارع و آببندان‌های پرورش ماهی وتوسعه آبزی پروری با بهره گیری از روشهای نوین فرصت مناسبی است تا بتوان با برنامه ریزی مناسب و ترویج اینگونه طرح‌ها ، گامی موثر  در ایجاد فرصتهای شغلی ،ارتقاء سطح درآمد خانوار روستایی و محروم و شکوفایی اقتصادی برداشت
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار