سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: سه شنبه 25 اردیبهشت 1403

مدیر کل شیلات مازندران خبر داد:بهره برداری از سدها با قابلیت استقرار قفس‌های کم عمق برای پرورش ماهی میسر گردید.

تاریخ: 19:25:06 1399/09/11 بازدید: 673
مدیر کل شیلات مازندران خبر داد:بهره برداری از سدها با قابلیت استقرار قفس‌های کم عمق برای پرورش ماهی میسر گردید.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران در نشست بین مدیر کل شیلات مازندران با مدیر عامل آب منطقه ای مازندران بهره  برداری از سدها با قابلیت اسقرار قفس‌های کم عمق  به منظور پرورش ماهی میسر گردید.

در این نشست حسن اسحاقی ضمن تبیین سیاست‌های سازمانی و معرفی پروژه‌های اولویت دار شیلات مازندران اظهار داشت: هدف ما ایجاد بستری مناسب برای بهره برداران  و بهره برداری بهینه از منابع آبی در سایه تعامل و همکاری است.

مدیر کل شیلات مازندران افزود : با عنایت به مطالعات انجام شده می‌توان از سدها با قابلیت استقرار قفس‌های کم عمق و حتی سدهایی که برای آب شرب در نظر گرفته شده از گونه‌های فیلتر کننده برای پرورش آبزیان استفاده نمود.اسحاقی با اشاره به وجود بیش از 3000 مرکز آبزی پروری تسهیل در ارائه خدمات از جانب دستگاه‌های ذیربط موجب ثبات و توسعه واحد‌های تولیدی خواهد شد.

در ادامه ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای استان مازندران بر ضرورت تامین آب برای بخش‌های کشاورزی و شرب استان تاکید کرد و گفت: توجه به ثبات و توسعه فعالیت‌های آبزی پروری یکی از سیاست‌های آب منطقه ای می‌باشد و از آنجاییکه طرح‌های مطرح شده بر اساس مطالعات کارشناسی است، مجموعه آب منطقه ای استان همکاری کامل را با اداره کل شیلات مازندران خواهد داشت.  

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار