سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: سه شنبه 25 اردیبهشت 1403

تفاهمنامه همکاری اداره کل شیلات مازندران با پلیس امنیت اقتصادی و پلیس فتا استان مازندران به امضا رسید.

تاریخ: 17:57:42 1399/09/13 بازدید: 1188
تفاهمنامه همکاری اداره کل شیلات مازندران با پلیس امنیت اقتصادی و پلیس  فتا استان مازندران به امضا رسید.
در راستای بهره مندی از امکانات و بهره گیری از توانمندیهای تخصصی در جهت ایمن سازی و پیشگیری از وقوع جرم ، طی نشستی تفاهمنامه همکاری بین اداره کل شیلات مازندران با پلیس امنیت اقتصادی و پلیس فتا به امضا رسید.
به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران حسن اسحاقی مدیر کل شیلات مازندران در حاشیه این نشست اظهار داشت: این همکاری در قالب همکاری مشترک اداره کل شیلات مازندران و یگان حفاظت از منابع آبزی  با پلیس امنیت اقتصادی و پلیس فتا استان مازندران در جهت جلوگیری و پیشگیری از وقوع جرم قاچاق ماهیان خاویاری و خاویار همچنین صید غیر مجاز ماهیان استخوانی در سطح استان مازندران با در نظر گرفتن امکانات طرفین  می‌باشد. این امر موجب حفاظت از گونه‌های استراتژیک آبزیان دریای خزر و تثبیت شغل صیادی در 400 کیلومتر از نوار ساحلی مازندران می‌گردد. .
در ادامه سرهنگ محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران  ضمن تقدیر از عملکرد شیلات مازندران در جهت مبارزه با قاچاق ماهیان خاویاری و خاویار گفت : همکاری پلیس امنیت اقتصادی و اداره کل شیلات مازندران و یگان حفاظت منابع آبزیان در قالب گشت‌های مشترک از بازارها و رستوران‌ها یکی از برنامه‌های ما در جهد مبارزه با قاچاق ماهیان خاویاری ، خاویار و ماهیان استخوانی دریای خزر می‌باشد.
سرهنگ خورشاد رئیس پلیس فتا استان مازندران در همین راستا  نیز از رصد کامل فضای مجازی توسط نیروی انتظامی  خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده مصادیق مجرمانه مرتبط به صید و صیادی غیر مجاز ، انتشار کلیپ‌های مرتبط با آن ، با اقدام نیروی انتظامی مواجه خواهد شد.
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار