سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 7 اردیبهشت 1403

پیام تسلیت مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

تاریخ: 09:38:41 1399/10/27 بازدید: 914
پیام تسلیت مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س) یا بنت رسول الله (ص)

حضرت زهرا(س) عصاره عصمت است ، حضرت زهرا(س) آینه پاکی است ، زهرا(س)عصاره زلال کوثر است ، ای همیشه جاری ، ای بهار کوتاه، ای ترنم باران وحی ، در شکوه مقام تو حیرانم که معرفت به غبار آستان خانه ات بوسه می‌زند.

فاطمیه ایام خزن اهل بیت(ع) در مصیبت مادرشان حضرت فاطمه زهرا(س) است که شیعیان جهان را به یاد برترین بانوی زنان عالم می‌اندازد و در عزای وی به سوگ می‌نشاند و براستی از پایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم می‌آموزند.

باید گفت که شهادت حضرت زهرا(س) تنها واقعه ای تاریخی نیست ، بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع ازارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و امام زمانمان و ولی امرمسلمین است.

امید است خداوند منان با دعا و توسل مومنین برای همه بیماران که دوران بسیار سخت بیماری را می‌گذرانند و همه پرستاران و کادر پزشکی عزیز و دردمند مبتلا یه کرونا شفای عاجل و کامل عنایت فرماید.

اینجانب فرارسیدن ایام غم بار فاطیمه وسالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، بی بی دو عالم ، پاره تن پیامبر (ص) ، بانوی آب و آیینه دستگیر همه ما شیعیان در روز رستاخیز و اسوه زنان عالم را بر محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج) ، مقام معظم رهبری،رهروان راستینش و مردم ولایتمدار استان مازندران تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

 

   حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار