سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

پیام مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت سالروز گرامیداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس

تاریخ: 09:19:15 1399/12/05 بازدید: 816
پیام مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت سالروز گرامیداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس

پنجم اسفندماه، زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی در تقویم ایران عزیز « روز ملی مهندسی » نامگذاری شده است که خود نشانگر نقش و جایگاه ارزشمند و موثر تلاش گران این عرصه خطیر در بخش‌های مختلف عمران، توسعه و آبادانی کشور است.
روز مهندس روز تجلیل از علم، استعداد، خرد، توانمندی و همت مثال زدنی مردان و زنان صاحب علم ایرانی، روز تجلیل از ابداع، هنرمندی علمی، خلاقیت، ابتکار و نوآوری در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامی داشت پیشگامان و تمهید کنندگان بستر فنی و علمی توسعه و سازندگی در کشور است.
 ایران اسلامی شور و شکوه خود را مدیون جوانانی از خطه پایمردان و نام‌آورانی می‌داند که ذره ذره وجود خود را برای سازندگی، عمران و آبادانی ایران عزیز در طَبق اخلاص قرار داده‌اند. به راستی این شایستگی برازنده وجودتان باد که نامتان با بزرگمرد جهان اسلام خواجه نصیرالدین طوسی عجین گشته و این چنین اندیشه و عمل را در راه تعالی کشور به خدمت گرفته‌اید.
اینجانب بار دیگر ضمن تبریک این روز فرخنده به مهندسان توانمند ایران عزیز که در مسیر اَدای سهم خود در پیشرفت و تعالی کشور گام نهاده‌اند، فرصت را مغتنم شمرده و در موعدی جاودانه در پاسداشت تعهد و تفکر مهندسان تحول‌آفرین ایران عزیز، سر تعظیم فرود می‌آورم.

  حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار