سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 7 اردیبهشت 1403

جانشین مدیر کل و معاون آبزی پروری شیلات مازندران در جمع روسای شیلات شهرستان‌ها بر توسعه همکاری با بنیاد برکت تاکید نمودند.

تاریخ: 14:01:08 1400/02/20 بازدید: 636
جانشین مدیر کل و معاون آبزی پروری شیلات مازندران در جمع روسای شیلات شهرستان‌ها بر توسعه همکاری با بنیاد برکت تاکید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران جلسه مشترک روسای شیلات شهرستان‌ها و نماینده بنیاد برکت در استان مازندران با حضور عباس زاده جانشین مدیر کل و معاون آبزی پروری شیلات مازندران برگزار گردید.
عباس زاده در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های استان مازندران در حوزه شیلات و میزان تولید آبزیان گفت : از آنجایی که تسهیلات ارزان قیمت برای آبزی پروران به عنوان یک مطالبه عمومی است انتظار میرود روسای شیلات شهرستان با تعامل و همکاری با رابطین بنیاد برکت شهرستان‌ها ، مناسبات دریافت تسهیلات بنیاد برکت را برای آبزی پروران فراهم نمایند.
جانشین مدیر کل و معاون آبزی پروری شیلات مازندران افزود: تدوین شاخص‌های توزیع تسهیلات یکی از موارد مهمی است که معاونت آبزی پروری با همکاری شیلات شهرستان‌ها و گروه‌های تخصصی آن را پیگیری و در نزدیکترین زمان ممکن به نهادهای مرتبط خصوصا بنیاد برکت اعلام خواهد شد. 
گفتنی است آقای سیدی نماینده بنیاد برکت در این جلسه گزارش جامعی از عملکرد سال گذشته این بنیادرا در حوزه آبزی پروری استان مازندران ارائه نمودند.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار