سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 9 فروردین 1403

مدیرکل شیلات مازندران با صدور پیامی ، مردم این استان را برای شرکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ دعوت کرد.

تاریخ: 12:29:50 1400/03/27 بازدید: 423
مدیرکل شیلات مازندران با صدور پیامی ، مردم این استان را برای شرکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ دعوت کرد.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

"هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید پای صندوق رأی حضور یابد".مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

 

انتخابات که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرصتی برای حضور علاقمندانه هر ایرانی در تعیین سرنوشت خود است، ضامن امنیت کشور بوده و به فرموده رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) که؛ «در نهایت برنده اصلی انتخابات، مردم عزیز ایران اسلامی خواهند بود»، پرچم افتخار را به دستان آن هایی می‌سپارد که دل در گرو اقتدار نظام، استقلال کشور و آزادی ایرانیان دارند.

بدون تردید آوردگاه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نیز میعادگاهی دیگر برای همراهی و همکلامی ایرانیانی است که اعتلا، اقتدار و امنیت کشور را بهترین پاسخ به خدعه‌ها و دسیسه‌های مزدورانی می‌دانند که آرمانی جز زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی ندارند و در راه رسیدن به این هدف، به هر ترفندی دست یازدیده و از هیچ تلاشی نیز فروگذار نکرده اند.

حضور در انتخابات استفاده از حق است، مردم محور و تعیین‌کننده نتیجه انتخابات هستند، بنابراین می‌بایست با بصیرت انقلابی، نقش خود را در اثبات مشروعیت بی مثال نظام جمهوری اسلامی ایفا کنند و آنچه اهمیت دارد نفس مشارکت حداکثری است و پس از آن است که با انتخاب اصلح موجبات استمرار مسیر توسعه کشور و تقویت نظام مردم سالاری دینی را به عنوان الگویی موفق درجهان فراهم کنند.

همه باید در جهت تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنیم. چرا که حضور مردم در پای صندوق‌های رای، حکایت از بزرگی و بالندگی یک ملت دارد و از این منظر همه مردم عزیز کشور، به ویژه خانواده محترم شهدا، مردم شریف و شهید پرور مازندران را به حضور در این انتخابات دعوت می‌کنم.

انشاالله به لطف الهی و با حضور پرشور و حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر، هوشمندی، عزت و سربلندی ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.»

 

   حسن اسحاقی مدیرکل شیلات استان مازندران

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار