سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران درپی حضور حماسی مردم در انتخابات

تاریخ: 22:52:12 1400/03/29 بازدید: 520
پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران درپی حضور حماسی مردم در انتخابات

انتخابات ۱۴۰۰ عرصه حضور و ابراز وجود مردمی بود که برای تعیین سرنوشت کشور و فرزندان شان، رشادت و شعور سیاسی و فرهنگی خود را به رخ جهانیان کشیدند. در این روز بزرگ و ماندگار، مردم ایران اسلامی، تک به تک به عنوان سفیران اخلاق و اعتدال، با رای و انتخاب آگاهانه ، شور و شعور سیاسی خود را به زیباترین وجه ممکن به منصه ظهور رسانده و حماسه تاریخی دیگری را بر برگ زرین کارنامه خود افزودند.

حضور عظیم و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی به رخ همه‌ی بدخواهانی کشید که با صدها ترفند سیاسی ، اقتصادی و امنیتی در پی گسستن یا سست کردن این حماسه ، اعتماد و پیوند مقدس بودند.آری پیروز حقیقی انتخابات ۱۴۰۰ خرداد ، ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه‌ الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ‌ناپذیر و چهره‌ی پُرنشاط و مصمّم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش گذاشته و بار دیگر پیوندی حقیقی و مستحکم ببندند و پرچم پرآوازه استقلال، آزادی ، جمهوری اسلامی را در سراسر جهان به اهتزاز درآورد و باعث سربلندی و افتخار ایران و هر ایرانی شود.

اینجانب عزم استوار ملت ایران در تداوم آرمان‌های حضرت امام (ره) ، شهدای والامقام و فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) راا ارجنهاده و خلق این حماسه ملی و دشمن شکن را به مردم عزیز استان و ملت شریف ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم .

 

حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران 

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار