سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 7 اردیبهشت 1403

برگزاری اولین جلسه کمیسیون هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شیلات مازندران

تاریخ: 12:57:32 1400/07/29 بازدید: 478
برگزاری اولین جلسه کمیسیون هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شیلات مازندران

برگزاری اولین جلسه کمیسیون هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شیلات مازندران        

 به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران،اولین جلسه کمیسیون هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۱۴۰۰ با محوریت و موضوع مبارزه با قاچاق فرآورده‌های شیلاتی امروز ۲۹ مهرماه در سالن سپهبد شهید سلیمانی شیلات مازندران در بابلسر برگزار گردید. این جلسه که با ریاست حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران و با حضور فرید صمدایی دبیر کمیسیون هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سایر اعضا تشکیل گردید.مدیرکل شیلات مازندران در اولین جلسه مشترک اعضای کمیسیون مقابله با کالا و ارز کار ویژه شیلاتی برتقویت امنیت رودخانه‌های مهم ۸ گانه ساحلی و جلوگیری از انجام صید غیرمجاز ماهیان خاویاری و فرآورده‌های شیلاتی درسطح دریای خزر و مبارزه قاطع با صیادان غیرمجاز تاکید کرد.  

 اسحاقی تصریح کرد: همچنین سرمایه گذاری و توسعه و مراقبت از ماهیان خاویاری و فرآورده‌های شیلاتی در سطح دریای خزر و مبارزه قاطع با صیادان غیرمجاز این حوزه مورد تاکید ویژه است. مدیرکل شیلات مازندران اظهارداشت :بهره گیری از ظرفیت دستگاه هایی مانند دریابانی،محیط زیست ،صمت،دادستانی،نیروی انتظامی و نیروهای بسیجی و سایر سازمانهای مرتبط در این حوزه و تامین اعتبارات لازم یک اولویت است. اسحاقی افزود:شیلات مازندران با همکاری سایر اعضا کمیسیون بویژه حمایت مقام قضایی استان از تمام ظرفیت‌ها با(گشتهای مشترک دریایی وساحلی)برای مقابله و برخورد قانونی با هجوم صیادان غیرمجاز در زمان پیک صید استفاده خواهد کرد.  

اسحاقی خاطرنشان ساخت:علیرغم همه این مشکلات به جهت بازسازی ذخایرآبزیان ،شیلات مازندران احیا و بهسازی و توسعه پایدار صیدوصیادی در دریا را مستلزم عزم همگانی و همدلی دانست و از همکاری و کمک همه دستگاه مرتبط بویژه اعضای کمیسیون هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که از اقدامات شیلات مازندران در جهت برطرف نمودن مشکلات و موانع اجرای طرح نهایت همکاری و حمایت را دارند تقدیر کرد. شایان ذکراست:در اولین جلسه تخصصی مبارزه با قاچاق فرآورده‌های شیلاتی در سال ۱۴۰۰ با هم اندیشی و همفکری اعضای جلسه تصمیمات و مصوبات ارزنده ای برای مبارزه با صید غیرمجاز در دستور کار قرار گرفته است.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار