سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 9 فروردین 1403

مراسم گرامیداشت هفته بسیج همراه باسخنرانی و تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان پایگاه مقاومت شهدای شیلات در اداره کل شیلات مازندران برگزار گردید.

تاریخ: 15:31:47 1400/09/02 بازدید: 666
مراسم گرامیداشت هفته بسیج همراه باسخنرانی و تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان پایگاه مقاومت شهدای شیلات در اداره کل شیلات مازندران برگزار گردید.

 

 

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ،صبح امروز سه شنبه دوم آذرماه مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضورحسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران ،معاونین و جمعی از همکاران بسیجی و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت در نمازخانه این اداره کل برگزار گردید. سرهنگ مجیدرضا شعبانی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه کربلا در این همایش ضمن تبریک هفته بسیج، اذعان داشت: فلسفه پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام راحل عظیم الشان انقلاب، ایمان قلبی وی بود.

رئیس سازمان بسیج ادارات با اشاره به اینکه امام نه عصای موسی داشت نه ید بیضا، خاطرنشان ساخت: معجزه اصلی امام ارتباط قلبی با خدا و ایمان و یقین وی بود لذا امروزه ما باید دنباله رو آرمان‌های شهدا باشیم.

سرهنگ شعبانی افزود: ایجاد انقلاب سخت است، ولی حفظ آن سخت‌تر است لذا امروز در شرایط حساس کنونی جامعه که دشمنان نظام به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند، پیشکسوتان نباید اجازه دهند که آرمان‌های امام راحل به دست فراموشی سپرده شود.

وی تصریح کرد: امروزه یک عده به دنبال این هستند که امام کوخ نشین را کاخ نشین معرفی کرده و با ترویج انحراف در سطح جامعه و به اسم بسیج و اسلام، مردم را از این شجره طیبه ونهاد مقدس دور کنند.

شعبانی در ادامه افزود: آنان که امروز به دنبال انحراف در مکتب بسیج هستند، کسانی که به اسم انقلاب به نان و نوایی رسیده و شرط عزت و سربلندی این است که بر سر شعار‌های روز اول بمانیم و مبادا خود را از مکتب بسیج وامام جدا کنیم.

این مقام مسئوول با اشاره به اینکه بسیج کلید رمز نابودی تمام استکبار جهانی است و به معنای واقعی کلمه رمز تداوم انقلاب می‌باشد، بیان داشت: این روز‌ها حال دل مردم به سبب شرایط اقتصادی و معیشتی خوب نیست و مردم از دولت و مجلس انقلابی انتظار دارند که در حل مشکلات مردم تسریع کنند.

او تصریح کرد:امروز اختلاف سلیقه‌ها را بایدکنار گذاشته و دست در دست یکدیگر در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح که به دنبال ایجاد تفرقه افکنی میان مردم و مکتب بسیج و نظام می‌باشد، ایستادگی نموده و اجازه عرض اندام به آنان ندهیم.

شایان ذکر است که در پایان این مراسم از ۲ تن از پیشکسوتان و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج شهدای شیلات از طرف حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران با اهداء لوح سپاس تقدیربه عمل آمد.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار