سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

پیام مدیر کل شیلات مازندران به مناسبت روز مجلس

تاریخ: 23:18:47 1400/09/09 بازدید: 649
پیام مدیر کل شیلات مازندران به مناسبت روز مجلس

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران در پیامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله مدرس، روز مجلس را به تمامی مردم شریف ایران اسلامی و نمایندگان خدوم استان مازندران تبریک گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مجلس شورای اسلامی تابلوی زیبای ترسیم شده به دست مردمی است که فرزندان و منتخبین دیار خود را با آرای هوشمندانه به خانه ملت می‌فرستند تا بتوانند با تدبیر و آگاهی، مسیر قانونمندی در کشور را تداوم و اعتلا بخشند.

 

مجلس شورای اسلامی از دیدگاه امام خمینی (ره) همواره جایگاهی حساس داشت؛ چرا که برای تحقق آن، خون‌های ارزشمندی هدیه شده است. به همین دلیل، امام آن را «حاصل خون جمعیتی که وفادار به اسلام بودند» می‌دانست و می‌فرمود: مجلس در رأس امور است.

نامگذاری ۱۰ آذر ماه، سالروز شهادت مجتهد مجاهد و سیاستمدار متعهد آیت الله سید حسن مدرس به عنوان روز مجلس، وظیفه نمایندگان را بسیار خطیر کرده و نمایندگان ملت باید بتوانند با استفاده از درس‌های ارزشمند اندیشه‌های اندیشمندان و بزرگانی همچون مدرس در برابر قدرت‌های شیطانی بایستد.

امیدوارم در سالی که رهبر معظم و فرزانه انقلاب آن را به سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی ها» مزین و نامگذاری کرده‌اند، در سایه هم افزایی و تعامل سازنده میان مجلس و دستگاههای اجرایی بتوان اقدامات موثری را در راستای مردمی نمودن تولید ، اقتصاد و رفع فقر و محرومیت از چهره جامعه صورت دهیم.

اینجانب، دهم آذر ماه روز مجلس شورای اسلامی را به نمایندگان محترم مردم شریف استان مازندران در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض نموده و ضمن قدردانی از همراهی و همدلی در مسیر توسعه استان، دوام توفیقات خدمتگزاران ملت را از درگاه ایزد منان خواستارم.

 

   حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار