سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 15 اردیبهشت 1403

توسعه بازار و بازاریابی محصولات شیلاتی ضرورت و اولویت بخش شیلات است .

تاریخ: 13:29:18 1395/11/19 بازدید: 938
توسعه بازار و بازاریابی محصولات شیلاتی ضرورت و اولویت بخش شیلات است .



به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات مازندران، دکتر گلچوب مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران این مطلب را در سومین جلسه کمیته تخصصی تولید ، فرآوری و توسعه بازارآبزیان که عصر روز یکشنبه درسالن اجتماعات اداره کل شیلات در شهرستان بابلسرتشکیل شد اعلام کرد و تعیین چارچوب اقتصادی و کاهش هزینه های تولید دراین بخش به دلیل ایجاد مزیت رقابت و درنتیجه تغییر رفتار مصرف کننده را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید هزینه های تولید دراین بخش تاحد ممکن بهینه شده تا شاهد رقابت پذیری تولید دراین حوزه باشیم .

دکتر گلچوب ایجاد تشکل منسجم و موثر درحوزه شیلات را برای پیگیری امور صنفی این بخش ضروری دانست و تصریح کرد: وجود تشکل واحد و کارآمد می تواند موجب هم افزایی درمیان تشکلهای موجود گردد. وی در پایان خواستار توجه بیشتر بانکها جهت تزریق اعتبارات لازم به حوزه آبزی پروری بویژه توسعه بازار شد.

در ادامه این جلسه دکتر رستمی مدیرکل شیلات استان هم با اشاره به اهمیت بازار رسانی مطلوب محصولات شیلاتی و تولید 95 هزار تن انواع آبزیان در استان و نقش و جایگاه شیلات در شاخصهای اقتصادی استان افزود: تولید آبزیان علاوه بر نقش موثر آن در ارتقای سلامت جامعه ، رونق اقتصادی رانیز بدنبال دارد.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار