سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 22 اردیبهشت 1403

حسن اسحاقی در بازدید از مجتمع عمران به دشت چمستان گفت: نگاه و نگرش ما در سطح استان به اشتغال پایدار ، تامین امنیت سرمایه گذاران و حفظ فرصت‌های شغلی است.

تاریخ: 20:03:55 1400/10/11 بازدید: 838
حسن اسحاقی در بازدید از مجتمع عمران به دشت چمستان گفت: نگاه و نگرش ما در سطح استان به اشتغال پایدار ، تامین امنیت سرمایه گذاران و حفظ فرصت‌های شغلی است.

   به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران صبح امروز  شنبه ۱۱ دیماه به اتفاق معاون آبزی پروری ، رئیس اداره روابط عمومی و هماهنگی امور شهرستانهاو رئیس اداره شیلات شهرستان محمودآباد از مجتمع کشاورزی عمران  به دشت چمستان بازدید کردند..

مدیرعامل این شرکت در ابتدا درخصوص ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های  مجموعه به دشت   گفت: این مجموعه  از جمله واحد‌های فعال و مهم در عرصه کشاورزی ، داپروری، زراعت چوب و باغداری است و با توجه به ظرفیت‌های موجود بالقوه  برای آبزی پروری برنامه ریزی کرده ایم. .

مدیرکل شیلات مازندران نیز ضمن آشنایی با ظرفیت‌ها و توانمندیهای مجتمع عمران به دشت گفت: نگاه و نگرش ما در سطح استان به اشتغال پایدار ، تامین امنیت سرمایه کذاران و حفظ فرصت‌های شغلی است و اعتقاد داریم بزرگترین خدمت کارآفرینان و تولید کنندگان در این زمان ایجاد اشتغال و تلاش برای حفظ اشتغال است. 

وی گفت: چرخ اقتصاد کشور امروز در دستان کارگران و کارفرمایان خلاق و خوش فکر است و مسئولیت سنگین و حساسی دراین مسیر بر عهده آنهاست و تاکید کرد: آبزی پروری خصوصا با عنایت به پتانسیل موجود ، پرورش ماهیان خاویاری با همکاری و همفکری کارشناسان اداره کل شیلات استان مازندران  در این مجموعه  برنامه ریزی و دایر گردد.

.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار