سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: یکشنبه 23 اردیبهشت 1403

اسحاقی مدیر کل شیلات مازندران از انتخاب دو شرکت صنایع تبدیلی شیلاتی به عنوان نمونه صادر کننده استان خبر داد.

تاریخ: 11:45:21 1400/10/15 بازدید: 694
اسحاقی مدیر کل شیلات مازندران از انتخاب دو شرکت صنایع تبدیلی شیلاتی به عنوان نمونه صادر کننده استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران در همایش تجلیل از صادر کنندگان برتر استان مازندران که با حضوراستاندار ،رئیس سازمان توسعه و تجارت، رئیس اتاق ایران ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی ، مدیر  کل شیلات مازندران و سایر مسئولین ملی و استانی  دو شرکت صنایع تبدیلی شیلاتی به عنوان واحدهای نمونه صادر کننده استان انتخاب شدند.

 

در این آیین که در اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد از ۳۴ صادرکننده برتر استان در حوزه بازرگانی، صنعتی و کشاوزی که بیشترین صادرات را در ۲ سال گذشته از این استان داشته اند به همراه جمعی از فعالان و مشوقان امر صادرات این استان تجلیل شد.

 

نماینده عالی دولت در مازندران  در این مراسم بیان کرد:

اینکه نیازمند یک تعامل و ارتباط بسیار نزدیک و همدلی در مسئولان صادراتی برای رفع موانع هستیم، اظهار داشت: آن چیزی که بنده را خیلی نگران کرده است؛ تعارض منافع در برخی جریانات است که باید حل شود. نگاه‌ها در موضوع صادرات باید یکی شود. 

 

استاندار مازندران گفت: صادرکننده ما نباید در داخل کشور مشغول پیچ‌وخم‌های اداری باشد بلکه باید به دنبال شناسایی بازارهای جدید جهانی باشد؛ بنابراین باید وقت آن‌ها را در پیچ‌وخم‌های اداری داخلی آزاد کنیم.

 

اسحاقی مدیر کل شیلات مازندران در حاشیه این همایش گفت:در سال‌های اخیر با توسعه صادرات آبزیان و افزایش تعداد کشورهای هدف و همچنین تنوع محصولات با ارزش افزوده ، فرآورده‌های شیلاتی جایگاه ویژه ای را در صادرات محصولات کشاورزی استان کسب نموده اند.

گفتنی است دو شرکت پاک ثمر میرود و خوراک دام ، طیور و آبزیان ، واحدهای نمونه حوزه شیلات و آبزیان معرفی گردیدند.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار