سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران در نشست اقتصاد مقاومتی استان گفت: ظرفیت‌های استان مازندران در حوزه شیلات، گردشگری و کشاورزی چشمگیر است که باید تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای شکوفایی اقتصادی این منابع برنامه محور باشند و با جدیت تلاش کنند.

تاریخ: 13:37:23 1400/10/16 بازدید: 621
استاندار مازندران در نشست اقتصاد مقاومتی استان گفت:   ظرفیت‌های استان مازندران در حوزه شیلات، گردشگری و کشاورزی چشمگیر است که باید تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای شکوفایی اقتصادی این منابع برنامه محور باشند و با جدیت تلاش کنند.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، که با حضور استاندار مازندران معاونین استاندار، مدیرکل شیلات و مدیران کل مسئول برگزار شد، استاندار مازندران اظهار داشت:

 باید طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان جهادی، مردم محور و کلان باشد و طرح‌های روزمره دستگاه‌های دولتی نباید در این حوزه معرفی شود.

مقام عالی دولت در استان، افزود: اقتصاد مقاومتی با فعالیت‌های جهادی در تراز یکدیگر قرار می‌گیرند و باید تمامی مدیران با اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی به معنای واقعی به مردم خدمت کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه، ظرفیت‌های اقتصادی استان برای توسعه و ایجاد اشتغال پایدار، بی نظیر است، تصریح کرد: تفکرات جزیره ای و عدم وسعت نظر در بین برخی دستگاه‌های اجرایی مانع رونق کسب و کار می‌شود.

حسینی پور، گفت: ظرفیت‌های استان در حوزه شیلات، گردشگری و کشاورزی چشمگیر است که باید تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای شکوفایی اقتصادی این منابع برنامه محور باشند و با جدیت تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان بر نمی‌تابیم که برخی از دستگاه‌های اجرایی با رویکردهای ستادی در خدمت استان نباشند و باید مدیران ادارات به رویکردهای استانداری برای توسعه مازندران بیش از پیش توجه کنند.

استاندار مازندران، افزود: توجه به ظرفیت‌های روستایی برای ایجاد اشتغال پایدار باید افزایش یابد و باید تعاونی‌ها در این حوزه بیشتر تلاش کنند.

حسینی پور، گفت: باید دستگاه‌های اجرایی برای حضور بخش خصوصی در اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی فرش قرمز پهن کنند و نباید با برخوردهای سلبی، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بی انگیزه شوند.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی میدان داری مردم و بخش خصوصی در اقتصاد مازندران و روا نیست نقش آحاد جامعه در ایجاد اشتغال پایدار نادیده گرفته شود.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار