سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

تاریخ: 15:37:49 1400/11/02 بازدید: 675
پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

بسم الله الرحمن الرحیم

《مَن احَبّ فاطمه ابنتی فهُو فی الجَنّهِ مَعی》
هر کس دخترم فاطمه را دوست داشته باشد. در بهشت با من همراه خواهد بود.
(پیامبر اکرم ص)

سالروز میلاد بانوی بی همتای خلقت، حضرت فاطمه زهرا ( سلام الله علیها ) به عنوان روز مادر و زن، بهانه ای زیبا برای ستایش مقام ممتاز و رفیع زنان و مادران و ضرورت توجه و تقویت سیره عملی و آموزه‌های اخلاقی و رفتاری حضرت صدیقه کبری ( س ) برای تربیت فرزندان و جامعه ای متعالی در راستای بنانهادن خانواده ای مستحکم در برابر تکان‌ها و فراز و نشیب‌های زندگی است.

امروز در سایه تفکر دینی و جایگاهی که انقلاب اسلامی برای بانوان قائل است، زنان ایران اسلامی با الهام از آموزه‌های فاطمی و حفظ عفت و پاکدامنی، در عرصه‌های بزرگ زندگی و صحنه‌های کار و تلاش کشور حضور می‌یابند و به نقش و جایگاه خود در جامعه نگاهی تازه انداخته اند.

زنان فداکار و مجاهد ایران اسلامی امروز نیز در عرصه سازندگی و آبادانی کشور بویژه صحنه‌های کارآفرینی و اشتغال و رونق بخشی به تولید و کسب و کار به نقش و مسئولیت خطیر خود جامه عمل پوشاندند و در مناصب مختلف کار و مدیریت و مسیر اعتلای اقتصادی کشور حضوری شایسته دارند.

اینجانب ولادت دخت مکرم نبی گرامی اسلام، حضرت فاطمه زهرا ( س ) را به تمامی مادران و بانوان سرافراز ایران اسلامی، به ویژه بانوان غیور استان مازندران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای همه بانوان بزرگوار؛ عزت، سربلندی و بهروزی از آستان خداوند قادر متعال مسالت دارم.

حسن اسحاقی
مدیرکل شیلات استان مازندران

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار