سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 30 فروردین 1403

تجلیل از بانوان همکار و بانوان کارآفرین نمونه عرصه شیلاتی دراداره کل شیلات مازندران

تاریخ: 17:41:14 1400/11/04 بازدید: 845
تجلیل از بانوان همکار و بانوان کارآفرین نمونه عرصه شیلاتی دراداره کل شیلات مازندران

 به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن و مقام مادر در مراسمی با حضور حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران، سرکار خانم قاسمی طوسی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، معاون سیاسی فرمانداری شهرستان بابلسر و معاونین شیلاتی از بانوان شاغل و کارآفرین نمونه عرصه شیلاتی در سالن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی این اداره‌کل تجلیل شد.

در این مراسم مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران ضمن تبریک ایام فرخنده، به دستاوردها و فعالیت‌های بانوان کارآفرین و توانمند شهرستان به ویژه در عرصه شیلات اشاره نمود و گفت: باید با هماهنگی اتاق بازرگانی و با ایجاد نمایشگاههای دائمی در داخل و خارج از کشور فرصت عرضه بهینه محصولات فراهم گردد.

وی در ادامه با بیان اینکه بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی باید ارتقای مدیریتی را شاهد باشند، افزود: این ارتقاء منوط به اهتمام و تلاش مضاعف و همچنین خودباوری و قبول مسئولیت بانوان شاغل در تصدی سمت‌های مدیریتی می‌باشد.

در ادامه مدیرکل شیلات مازندران ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا ( س) و روز زن به جایگاه و نقش پررنگ و والای زن در سازندگی خانواده و جامعه اشاره کرد و گفت: اولین شرط داشتن جامعه ای سالم و پویا حفظ سلامت و پایداری خانواده است که این موضوع نیز در گرو نقش آفرینی سازنده زنان در خانواده می‌باشد.

وی در پایان ضمن اشاره به نقش همکاران زن در پیشبرد اهداف اداره کل شیلات مازندران تصریح کرد: به همین منظور لازم دیدیم به مناسبت روز زن از تلاش و فعالیت‌های صادقانه این همکاران تقدیر و تجلیل گردد.

همچنین دراین مراسم سرکارخانم فاطمه ابراهیمی مشاوراموربانوان اداره کل شیلات مازندران، از دستاوردها و فعالیت‌های فرهنگی حوزه بانوان شاغل و فعال عرصه شیلات گزارشی را ارائه نمودند.

 گفتنی است در پایان این مراسم به رسم یادبود با اهداء هدیه و لوح تقدیر از زحمات و تلاش  ۲۲ نفر از بانوان شاغل و ۳ نفر از بانوان کارآفرین نمونه در عرصه فعالیت‌های شیلاتی تجلیل به عمل آمد.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار