سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 10 فروردین 1403

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیران در اداره کل شیلات استان مازندران

تاریخ: 13:16:21 1400/11/07 بازدید: 638
برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیران در اداره کل شیلات استان مازندران

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران،  دوازدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران به ریاست حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران و با حضور معاونین ، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ، روسای مراکز بازسازی و ادارات شیلات شهرستانها صبح امروز پنجشنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ درسالن جلسات سردار سپهبد شهیدقاسم سلیمانی این اداره کل برگزارگردید.

درابتدای جلسه حجت الاسلام باباجانیان مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه شیلات مازندران با بیان این مطلب که امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه بزرگ و دو فرع از فروع ده گانه دین مبین اسلام محسوب می‌شوند، بر اجرایی نمودن و اهمیت آن در ادارات تاکید داشتند. سپس معاونین و روسای ادارات براساس مصوبات جلسه قبلی گزارشی از اقدامات و عملکرد حوزه فعالیت‌های مربوطه ارائه دادند. مسئول بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات نیز گزارشی از عملکرد شیلات شهرستان‌ها و تغییرات ارزیابی عملکرد آنها به حاضرین در جلسه ارائه داد.


درادامه مدیر کل شیلات مازندران، ضمن تبریک پیشاپیش طلیعه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، برانجام باشکوه ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال تاکید کرد و افزود: همکاران با ارتقاء سطح تعاملات و همکاری دستگاههای ذیربط درسطح استان ، ایجاد هم افزایی و تشریک مساعی و کارشبانه روزی و خدمت به جامعه بهره بردار شیلاتی اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار