سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: یکشنبه 23 اردیبهشت 1403

با حضور سرتیپ دوم ستاد سید تقی حسینی فرمانده مرزبانی استان مازندران از فرزندان شاهد تجلیل شد

تاریخ: 14:52:44 1400/12/22 بازدید: 2979
با حضور سرتیپ دوم ستاد سید تقی حسینی فرمانده مرزبانی استان مازندران از فرزندان شاهد تجلیل شد

به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی ( ره) و روز بزرگداشت شهدا، طی مراسمی از کارمندان شاهد شاغل در اداره کل شیلات مازندران تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران در این مراسم که با حضور سرتیپ دوم سید تقی حسینی فرمانده مرزبانی استان مازندران، دکتر اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران و معاونین و همکاران شیلاتی در سالن سردار سپهبد شهید سلیمانی این اداره برگزار گردید، دکتر اسحاقی ضمن خیر مقدم به مدعوین و فرزندان شاهد شاغل این اداره و تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه عنوان داشت: فرزندان شاهد و ایثارگر میراث دار خون شهدا، ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند و وجود این عزیزان در اداره منشا خیر و برکت خواهد بود.

وی افزود: امروزه امنیت و سربلندی کشور را مدیون خون شهدا هستیم و همگی وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم و در مسیر پر افتخار تحقق آرمان‌های آن بزرگواران گام برداریم.
در ادامه ابراهیم حبیب زاده مسئول امور ایثارگران اداره کل پیرامون عملکرد فعالیت‌های ایثارگران این اداره توضیحات  مبسوطی را ارائه نمودند.
سپس سرتیپ دوم ستاد سید تقی حسینی، فرمانده مرزبانی استان مازندران به ایراد سخنرانی در باب بصیرت، منطق، یقین و عرفان شهدا پرداخت و افزود: در کشورهایی که هدف الهی نیست در جنگها رزمندگان ثابت قدم نیستند .

وی در ادامه اهمیت پشتیبانی از ولایت فقیه را متذکر شد و تقوی الهی را سرلوحه تمام امورات زندگی دانست.

فرمانده مرزبانی استان مازندران با اشاره به رشادتهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد :رسالت نسل حاضرمعرفی شهدا به عنوان بهترین الگو به جامعه است.

 
در پایان با اهدای هدایا و لوح تقدیر از 38 نفر از فرزندان شهدا شاغل در اداره کل شیلات مازندران تقدیر به عمل آمد.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار