سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 31 فروردین 1403

با حضور مسئولین ذیربط،جلسه مدیریت بهداشتی مراکز بازسازی ذخایر آبزیان دریای خزر برگزار شد

تاریخ: 09:41:43 1401/02/08 بازدید: 452
با حضور مسئولین ذیربط،جلسه مدیریت بهداشتی مراکز بازسازی ذخایر آبزیان دریای خزر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، جلسه مدیریت بهداشتی مراکز بازسازی ذخایر آبزیان دریای خزر راس ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضورعباس زاده جانشین مدیر کل و معاون آبزی پروری شیلات مازندران،کرمی راد مدیرکل دفتر بازسازی ذخایر سازمان شیلات ایران، گلپایگانی مدیر کل دامپزشکی استان مازندران و روسای مراکز بازسازی ذخایر در سالن سردار سلیمانی اداره کل شیلات مازندران برگزار شد.

در این جلسه عباس زاده ضمن ارائه خلاصه‌ای از عملکرد و ضرورت فعالیت مراکز بازسازی ذخایر جهت حفاظت و بازسازی ذخایر آبزیان دریای خزر بر اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در این‌ مراکز تأکید داشتند.

در ادامه مدیر کل دفتر بازسازی ذخایر نیز با اعلام برنامه‌های سازمان جهت بهبود عملکرد مراکز، مواردی را در این خصوص بیان داشتند و مدیر کل دامپزشکی استان نیز نسبت به بروز رسانی دستورالعمل‌ها حسب  شرایط موجود در مراکز بازسازی ذخایر آبزیان استان مطالبی را بیان کردند. در پایان این جلسه مصوب گردید مراکز  بازسازی ذخایر ضمن احصاء دستورالعمل‌های بهداشتی، نسبت به ارائه پیشنهادات جهت بروزرسانی این دستورالعمل‌ها بر اساس شرایط موجود در این مراکز اقدام لازم را انجام و در نهایت نسبت به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی جهت مقابله با بروز خطرات احتمالی و اجرای پدافند غیرعامل اقدام لازم را انجام دهند.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار