سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 28 اردیبهشت 1403

نشست صمیمی و هم اندیشی سرپرست اداره کل شیلات مازندران با بانوان شاغل دراین اداره کل

تاریخ: 10:01:50 1401/04/04 بازدید: 475
نشست صمیمی و هم اندیشی سرپرست اداره کل شیلات مازندران با بانوان شاغل دراین اداره کل

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات مازندران، قاسم کریم زاده سرپرست اداره کل شیلات مازندران صبح امروز ۵ تیرماه درنشست صمیمی و هم اندیشی با بانوان شاغل بخشهای مختلف ستادی و شهرستانی مسائل و موضوعات کاری بانوان شاغل را مورد بررسی قراردادند.
 درابتدای این نشست بانوان شاغل به بیان مسائل و موضوعات حوزه فعالیت خود پرداختند. درادامه سرپرست اداره کل شیلات مازندران با تقدیر از خدمات ارزنده بانوان شاغل در اداره کل، به گوشه ای از توانمندی‌های آنها درامورات اداری و تخصصی پرداخت و گفت : بانوان شاغل در بخش‌های مختلف، جدا از وظیفه و نقش مهم خود در خانواده وتعلیم و تربیت فرزندان توانسته اند به خوبی در بخش‌های مختلف اداری و حتی مدیریت واحدها نقش ایفا کنند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه  زنان در نظام انقلاب جمهوری اسلامی درادوار مختلف افزود:  زنان نه تنها نقش کمتری از مردان دربخشهای اقتصادی و تولیدی جامعه  ندارند بلکه شاهد فعالیت و مدیریت موثر آنان دربخشهای شیلاتی بوده ایم و چه بسا بسیاری از بهره برداران شیلاتی هم همین بانوان هستند ، بنابراین  معتقدیم تداوم انقلاب و نظام اسلامی و موفقیت‌های اقتصادی کشورنیازمند حضور مؤثر زنان است.
در پایان این نشست با توجه به موضوعات مطروحه ازسوی بانوان شاغل ، سرپرست اداره کل شیلات مازندران دستورات لازم رابرای رفع دغدغه‌های آنان صادر نمودند.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار