سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 31 فروردین 1403

مدیرکل شیلات مازندران طی حکمی عباس اسماعیلی ملا رابه عنوان سرپرست معاونت صید و بنادرماهیگیری منصوب کرد

تاریخ: 13:38:33 1401/05/25 بازدید: 895
مدیرکل شیلات مازندران طی حکمی عباس اسماعیلی ملا رابه عنوان سرپرست معاونت صید و بنادرماهیگیری منصوب کرد

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران امروز سه شنبه ۲۵ مردادماه طی ابلاغی عباس اسماعیلی ملا را به عنوان سرپرست معاونت صید وبنادر ماهیگیری منصوب نمود.

کریم زاده در معرفی اسماعیلی ملا در محل معاونت صید و بنادر ماهیگیری که باحضور معاونین ، رئیس اداره حراست، کارکنان معاونت مذکور برگزارشد ، فعالیت‌های صید و صیادی در دریا را یکی از شاخص‌ترین فعالیت‌های شیلاتی بارویکرد  اقتصادی و اجتماعی دانست که از جنبه‌های تامین بخش مهمی از پروتئین موردنیاز جامعه، اشتغالزایی و درآمد جایگاه مهمی دارد.

 وی در ادامه تعامل هرچه بیشتر با تشکل‌های صیادی استان اعم از پره و کیلکا، ارتقاء دانش فنی بهره برداران این بخش، توجه ویژه به موضوع بازسازی ذخایر آبزیان دریایی، مدیریت بنادر و اسکله‌های صیادی، پیگیری تخصیص مطالبات بحق جامعه صیادی مصوب هیات محترم دولت و بویژه تعامل سازنده با تشکل‌های صیادی و همکاران را مهمترین اولویت کاری پیش روی سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری برشمرد و افزود: با شناختی که از سوابق مدیریتی و تخصصی آقای اسماعیلی داریم بی شک شاهد تحول در تمامی قسمت‌های فعالیت صید و صیادی در آینده خواهیم بود.

لازم به یادآوری است عباس اسماعیلی ملا دارای دکتری رشته شیلات و همچنین سوابق مدیریتی چندساله در مراکز بازسازی و اداره شیلات شهرستانها می‌باشد.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار