سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 10 فروردین 1403

پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن

تاریخ: 08:38:14 1401/05/26 بازدید: 347
پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران به همین مناسبت پیامی را به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و از شکنجه‏‌های مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند.

بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یادآور ایامی است پر از شور وشادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند. عزیزانی که صبورتر از سنگ صبور و راضی‏‌ترین کسان به قضای الهی بودند. آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند وصبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت مایه افتخار و مباهات بود.

ملت قدر شناس ایران، عزت، اعتلا و پیروزی خود در دفاع مقدس و تمامی عرصه‌های نبرد با نظام سلطه را مدیون همه ایثارگران و به ویژه آزادگان عزیزی می‌دانند که در برابر بدخواهان نظام و انقلاب، تمامی هستی و وجودشان را ایثار کردند و برای همیشه به این فرزندان غیور و دلاور خویش می‌بالند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، بازگشت قهرمانانه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری مد ظله العالی، آزادگان سلحشور و خانواده‌های بزرگوار و صبورآنان، خاصه جامعه معزز ایثارگری تبریک عرض نموده،سلامتی و توفیق همگان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در راستای خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار