سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

برگزاری ویژه برنامه نقش زن دردفاع مقدس باحضور بانوان شاغل شیلاتی دراداره کل شیلات مازندران

تاریخ: 22:02:06 1401/07/07 بازدید: 339
برگزاری ویژه برنامه نقش زن دردفاع مقدس باحضور بانوان شاغل شیلاتی دراداره کل شیلات مازندران

 به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، درهفتمین روز ازهفته دفاع مقدس، ویژه برنامه ای باحضور قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران، معاونین و روسای ستادی و همچنین بانوان شاغل شیلاتی استان مازندران درسالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی این اداره کل دربابلسر برگزار شد. دراین ویژه برنامه ، قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران، طی سخنانی به نقش زن بخصوص بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس اشاره کرد وگفت: نگاه اسلام به زن نگاه ابزاری نبوده بلکه نقش و جایگاه اورا انسان ساز می‌بیند که از دامن همین زن است که ماشاهدیم انسانهای والا مقام به جامعه انسانی تقدیم می‌کنند که همه ما گذشت و ایثار و رشادتهای این مردان چه دردوران انقلاب اسلامی و چه دردروان هشت سال دفاع مقدس به خوبی درصحنه‌های مختلف دیدیم.

مدیرکل شیلات مازندران درادامه به وجود ظرفیت‌ها و توانمندی‌های وجودی زن درجامعه اشاره کرد و افزود: علاوه بر توجه بیشتر به نقش آنهادرخانواده باید فضای لازم برای حضور آنان در تصمیم گیری و مدیریت درعرصه اشتغال و تولید فراهم نمائیم.  

ارتقای شغلی بانوان، واگذاری مدیریت و هدایت برنامه‌ها و پروژه‌ها به زنان شایسته و متخصص و کارآمد ازجمله گام‌هایی است که می‌تواند زمینه‌های حمایتی و پشتیبانی ازحقوق آنان رافراهم سازد.

قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران درپایان از تلاش‌ها و کوشش تعدادی از بانوان شاغل شیلاتی در سطح استان بااهدای لوح تقدیر تجلیل نمود

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار