سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 10 فروردین 1403

برگزاری جلسه ملاقات مردمی مدیرکل شیلات مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع

تاریخ: 11:28:37 1401/07/12 بازدید: 240
برگزاری جلسه ملاقات مردمی مدیرکل شیلات مازندران  با هدف تکریم ارباب رجوع

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، جلسه ملاقات مردمی این هفته قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران در دفتر وی در بابلسر برگزار شد. مدیرکل شیلات مازندران پاسخگویی مناسب و صحیح به مراجعین ، تکریم ارباب رجوع و کسب رضایتمندی مراجعین که رعایت همان منشور اخلاقی است را ازجمله اهداف این ملاقتها برشمرد که بایستی به نحو مطلوبی رعایت و موجب رضایتمندی مراجعه کنندگان شود.

کریم زاده درادامه با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی ارباب رجوع ازالویتهای کارکنان شیلات دررسیدگی به امور ارباب رجوع است ، اضافه نمود: ما با وجود نیروهای پرتلاش، باید هرچه درتوان داریم درجهت ارائه خدمات بهتر و در شأن جامعه بهره بردار شیلاتی و تولید استان به کار بندیم .

وی خاطر نشان کرد : در ارتباط دوسویه و چهره به چهره درقالب ملاقات هفتگی روزهای سه شنبه ، اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف از مباحثی است که توسط این اداره کل مدنظر قرار گرفته خواهد شد.

مدیرکل شیلات مازندران درپایان تصریح نمود: علاوه بررسیدگی به امور بهره برداران و مراجعه کنندگان در روزهای سه شنبه هرهفته در دفتر اداره کل ، شیلات مازندران با حضور در شهرستانها و بازدید میدانی و همچنین برپائی میز خدمت درادارات شهرستانی و مصلاهای نمازجمعه پاسخگوی تقاضای مراجعه کنندگان و ارباب رجوع می‌باشد

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار