سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

تجلیل از بانوان شاغل در اداره کل شیلات مازندران در شهرستان بابلسر

تاریخ: 19:44:42 1401/10/21 بازدید: 380
تجلیل از بانوان شاغل در اداره کل شیلات مازندران در شهرستان بابلسر

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، صبح امروز چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه در محل این اداره کل از بانوان شاغل در ادارات و مجموعه شیلات استان مازندران تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ،قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران در مراسمی که به منظور تجلیل از بانوان شاغل در سطح این اداره کل برگزار شد، ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، از توانمندی‌های بانوان شیلات استان در امور اداری و تخصصی پرداخت و گفت: جایگاه بانوان در مکتب اسلام جایگاه عظیم ورفیق است و در این زمینه تفاوتی بین مرد و زن نیست ، و نگاه ما در جامعه ، جایگاه ارزشی ، مکتبی و انسانی است که  برای مقام زن قائل هستیم. 

مدیرکل شیلات مازندران درادامه ضمن تقدیراز تلاش‌ها و زحمات بانوان شاغل شیلاتی در بخش‌های مختلف اداری و تخصصی ادامه داد: تمام خوبی‌ها و ارزشها که در روح یک انسان قرار گرفته است در وجود حضرت زهرا (ع) وجود دارد که این ارزش‌ها به الگویی جهانی تبدیل شده است .

کریم زاده ضمن اشاره به نقش بانوان و مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس و مادران شهدای مدافع حرم گفت: این مادران با از خودگذشتگی و روح بزرگ خود ثمره و عصاره زندگی خود را برای  آرامش ما تقدیم کردند .

شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایای مادی و معنوی از تلاش‌ها و کوشش بانوان شاغل شیلاتی در جهت دست یابی به تحقق اهداف شیلاتی تقدیرو تشکر کرد.

قبل از بیان مدیرکل شیلات مازندران بانوان شاغل شیلاتی باتشکر از توجه و التفات ویژه ایشان به امور اداری و رفاهی تقدیر نمودند.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار