سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 1 اردیبهشت 1403

مدیرکل شیلات مازندران به هنگام رهاسازی ماهی در دومین قفس دریایی در شهرستان محمودآباد اعلام کرد: ماهیدار شدن قفسهای دریایی دراستان مازندران شتاب بیشتری می‌گیرد.

تاریخ: 13:27:11 1401/10/24 بازدید: 332
مدیرکل شیلات مازندران به هنگام رهاسازی ماهی در دومین قفس دریایی در شهرستان محمودآباد اعلام کرد:  ماهیدار شدن قفسهای دریایی دراستان مازندران شتاب بیشتری می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران  ، صبح امروز شنبه ۲۴ دی ماه با دستان قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران دومین قفس پرورش ماهی در دریا در شهرستان محمود آباد ماهیدار و در مدار تولید آبزیان قرار گرفت .

مدیرکل شیلات مازندران به هنگام رهاسازی ماهی در قفس دراین شهرستان ،پرورش ماهی در قفسهای دریایی را یکی از فرصتهای خوب و مطلوب با بازدهی مناسب سرمایه گذاری در استان برشمرد و ضمن اعلام حمایت شیلات استان از سرمایه گذاری در این طرحها گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته پیش بینی می‌شود درصورت فراهم شدت تمامی شرایط امسال ۲۳ قفس دردریا در سطح استان ماهیدار شده و در چرخه تولید آبزیان قرار گیرند و امروز ماشاهد ماهیدار شدن دومین قفس در این شهرستان در دریا هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اولین قفس دریایی دراین شهرستان دوهفته پیش ماهیدار شده بود ، پیش بینی تولید ماهیان در قفسهای دریایی درسال جاری را ۴۶۰ تن اعلام نمود و افزود: یکی از طرحهای مهم برای تحقق برنامه ۷/۸ درصد ابلاغی ، به فعلیت رساندن فرصتهای سرمایه گذاری در همین بخش است که ازجمله پروژه‌‌های مصوب اقتصاد مقاومتی و مورد حمایت دولت است که در زمینه تامین بخشی از پروتئین‌ موردنیاز جامعه ، اشتغال زایی و درآمد نقش مهمی ایفا می‌نماید.

کریم زاده در پایان ضمن تشکر از تلاش و کوشش سرمایه گذار این قفس آقای حیدری تصریح نمود: شیلات مازندران به عنوان متولی طرحها وفعالیتهای شیلاتی، از سرمایه گذاران در تمامی فرآیندهای فعالیتی اعم از اخذ مجوزها ، ارائه تسهیلات ، خدمات کارشناسی و فنی ، حمایت‌های لازم را بعمل خواهد آورد

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار