سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 1 اردیبهشت 1403

مدیرکل شیلات مازندران در جلسه شورای هماهنگی مدیران تاکید کرد : مشارکت تشکل‌های صیادی در طرح پرورش ماهی در قفس‌های دریایی عملیاتی گردد.

تاریخ: 14:09:59 1401/11/01 بازدید: 1053
مدیرکل شیلات مازندران در جلسه شورای هماهنگی مدیران تاکید کرد : مشارکت تشکل‌های صیادی در طرح پرورش ماهی در قفس‌های دریایی عملیاتی گردد.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، جلسه شورای هماهنگی مدیران شیلات استان صبح امروز شنبه یکم بهمن ماه ۱۴۰۱ با ریاست قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران وبا حضور معاونین و اعضای شورا در سالن اجتماعات این اداره کل در بابلسر برگزار شد.

 مدیرکل شیلات مازندران در این جلسه با توجه به نامگذاری سال جاری به سال" تولید ،دانش بنیان و اشتغال آفرین "از سوی مقام معظم رهبری تلاش مضاعف کلیه واحدها را در جهت دستیابی به اهداف برنامه‌های ابلاغی و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری خواستار شد و گفت: شیلات استان در موضوع اشتغال برای تعداد ۱۲۴۴ نفر تعهد داشته که تاکنون ۱۱۲٪  از برنامه محقق شده و وضعیت در سامانه رصد اشتغال ثبت شده است .

مدیر کل شیلات استان در ادامه به موضوع شیلات کارت (خرید نهاده ها)  نیز اشاره کرد و افزود : در این زمینه تاکنون ۱۵۱۶ نفر از بهره برداران با تلاش و همت مجموعه شیلات در سامانه ثبت نام نموده اند که میزان جذب تسهیلات مذکور از ۵۸/۵ میلیارد تومان فراتر رفته است و با توجه به ابلاغیه‌های جدید باید تلاش شود که تسهیلات بیشتری جذب و در اختیار بهره برداران قرار گیرد.

 کریم زاده در پایان پرورش ماهی در قفس‌های دریایی را یکی از پروژه‌های مصوب اقتصاد مقاومتی و مورد تاکید ریاست سازمان شیلات ایران و استاندار استان برشمرد و با توجه به ماهی دار شدن تعدادی از قفس‌های دریایی در هفته‌های اخیر ، شیلات شهرستان را مکلف نمودند تا در اسرع وقت با پیگیری‌های مستمر و تشکیل جلسات با تشکل‌ها بویژه جامعه صیادی سایر قفس‌ها را ماهی دار و در مدار تولید قرار دهند چرا که این طرح با توجه به شعار سال در تامین بخشی از پروتئین جامعه، اشتغال و درآمدزایی نقش مهمی ایفا می‌نمایند.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار