سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 7 اردیبهشت 1403

مدیرکل شیلات مازندران به هنگام رهاسازی ماهی درقفس دریایی در شهرستان نوشهرتاکید کرد: پرورش ماهی در قفسهای دریایی یک فرصت مناسب شیلاتی برای سرمایه گذاری است.

تاریخ: 18:00:11 1401/11/03 بازدید: 224
مدیرکل شیلات مازندران به هنگام رهاسازی ماهی درقفس دریایی در شهرستان نوشهرتاکید کرد:  پرورش ماهی در قفسهای دریایی یک فرصت مناسب شیلاتی برای سرمایه گذاری است.
به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران صبح امروز دوشنبه ۳ بهمن ماه ماهیان را درقفس دریایی مستقر درعمق دریای خزر در مزرعه آقای مهران نظری رهاسازی نمودند. کریم زاده در پایان رهاسازی ماهی در این قفسهای دریایی گفت: در دریای خزر ظرفیت‌ها وپتانسیلهای مختلفی وجود دارد که با یک برنامه ریزی مناسب می‌توان زمینه تولید ، اشتغال و در آمد را فراهم نمود . وی درادامه دراین زمینه افزود: به غیر از ظرفیت‌های گردشگری ، صید وصیادی ،آبزی پروری درعمق دریا ( پرورش ماهی در قفس دریایی) با رویکرد تولید محصول شیلاتی اقتصاد دریا محور یک فرصت مناسب و یک روش نوین آبزی پروری است که تولید آبزیان باکیفیت بالا و بازار پسند در این قفسها می‌تواند زمینه‌های رشد اقتصادی استان را فراهم نماید. مدیرکل شیلات مازندران پرورش ماهی در قفسهای دریایی را ازجمله پروژه‌های مصوب اقتصاد مقاومتی و مورد حمایت دولت برشمرد و تصریح نمود: دراستان مازندران ۴۹ فرصت سرمایه گذاری شیلاتی شناسایی شده که ۳۳ فرصت آن در بخش پرورش ماهی در قفسهای دریایی است و ما امروز شاهد تلاش و همت سرمایه گذاراین قفسها، آقای نظری هستیم که امیدواریم ماهیان با کیفیت و مطلوب تولیدی از این قفسها به بازار عرضه شود. گفتنی است ظرفیت هرقفس دریایی تولید ۳۰ الی ۵۰ تن ماهی است و با این رهاسازی تعداد قفس دریایی ماهیدارشده در شهرستان نوشهر به شش عدد رسیده و در مدار تولید آبزیان قرارگرفتند.
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار