سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

پیام تبریک مدیر کل شیلات مازندران به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

تاریخ: 13:15:28 1401/11/11 بازدید: 157
پیام تبریک مدیر کل شیلات مازندران به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، به مناسبت آعاز دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب، دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران طی پیامی این ایام را گرامی داشتند.

متن پیام بدین شرح است

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

وَالْفَجْرِوَلَیَالٍ عَشْرٍ

انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای تاریخ به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با حضور گسترده مردم این سرزمین، رژیم طاغوتی ستمشاهی را سرنگون نمود و طلیعه جدیدی از استقلال و آزادی را در ایران رقم زد.                                                     

 

رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی، اتحاد مردم و تبعیت آحاد مختلف از رهبری مدبرانه امام راحل بود و از دل آن با رای و خواست اکثریت قاطع ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی ایران برآمد.

  این انقلاب ثمره مجاهدتها و پایمردی‌های غیور مردانی است که برای رسیدن به آرمان‌های خود، مردانه در برابر استکبار جهانی ایستادند و حکومت دست نشانده آن را از سرزمین مقدس ایران اسلامی با هدایتهای داهیانه امام خمینی (ره) بیرون راندند                                                                        

                                                                    

یقینا بر همه مسئولان و مدیران فرض است تا با تداوم راه و آرمان‌های متعالی امام شهدا و شهدای گرانقدر، خدمت خالصانه و بی منت به مردم یعنی وارثان و ولی نعمتان انقلاب را سرلوحه گفتار و رفتار خود قرار داده و در این راه فرامین و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.                                                                                     

اینک در طلیعه چهل و چهارمین سال از حیات پربار انقلاب اسلامی و سالروز عزت، اقتدار و آزادی، یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، شهدای گلگون کفن و والامقام انقلاب ، دوران دفاع مقدس و شهدای حریم حرم اهل بیت (علیهم السلام)؛ را گرامی می‌داریم و فرارسیدن ایام الله مبارک دهه فجر را به مردم مومن و انقلابی و شهید پرور مازندران و همه فجر آفرینان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. 

 از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور خواستارم.

           قاسم کریم زاده 

مدیرکل شیلات استان مازندران

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار