سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 10 فروردین 1403

پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت نیمه شعبان و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

تاریخ: 20:33:44 1401/12/14 بازدید: 302
پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران  به مناسبت نیمه شعبان و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران در پیامی فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) و هفته سربازان گمنام را تبریک گفت.

 در متن پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران آمده است :

“بسم الله الرحمن الرحیم”

نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت و فرخنده امید دلها حضرت مهدی (عج) ، پیام آور صلح و آرامش و حافظ امنیت و سلامت آزادیخواهان، عید منتظران وراثت زمین برای مستضعفان و شکست سلطه جبّاران و افروختن چراغ شوق در دل مسلمانان و امید بخشیدن به محرومان است. امیدی که همواره جامعه اسلامی را از گزند دشمنان محافظت نموده است. این ایام که به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده، تداوم حرکت امنیت و ابزاری برای رسیدن به آرامش است.

امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه و توطئه‌های مختلف دشمنان، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت شناس نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی خصوصا “سربازان گمنام امام زمان(عج)” است که همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده اند.

اینجانب، میلاد مسعود‌ یگانه‌ منجی عالم بشریت‌،حضرت ولی‌عصر (ارواحنا له الفداه) وهفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به همه مسلمین جهان و منتظران ظهور ، هموطنان عزیز، سربازان گمنام آن حضرت، کارکنان اداره کل شیلات مازندران و و تلاشگران عرصه شیلاتی، تبریک و تهنیت عرض نموده واز درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج آن حضرت و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان جهان را مسئلت دارم.

 

 

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار