سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

مدیرکل شیلات مازندران: ۲۱ بازار ماهی فروشان دراستان بصورت مستقیم ، ماهی شب عید شهروندان راتامین می‌کنند.

تاریخ: 18:29:04 1401/12/23 بازدید: 196
مدیرکل شیلات مازندران:  ۲۱ بازار ماهی فروشان دراستان بصورت مستقیم ، ماهی شب عید شهروندان راتامین می‌کنند.

به گزارش روابط‌عمومی شیلات مازندران ، مدیرکل شیلات مازندران امروز در بازدید از بازار ماهی فروشان شهرستانهای ساری و فریدونکناراز تدوین برنامه‌های مهم برای تامین ماهی مورد نیاز شهروندان خبر داد و گفت: ۲۱ بازار فروش مستقیم ماهی در استان داریم که ۶ بازار اصلی و ۱۵ بازار بصورت سنتی است و زمانیکه صید انبوه باشد قیمت آبزیان دریایی کاهش پیدا می‌کند.

کریم زاده افزود: به عنوان نمونه دیشب صید انبوه در جامعه صیادی استان را شاهد بودیم و قیمت امروز با روز‌های گذشته متفاوت خواهد بود و شاهد کاهش قیمت ماهی در بازار خواهیم بود.

وی گفت: با تصمیماتی که اتخاذ شد به این نتیجه رسیدیم عرضه مستقیم ماهی در همان تعاونی پره که صید انجام می‌شود نیز صورت گیرد.

مدیرکل شیلات مازندران افزود: تصمیم بر آن شد برای صیادانی که همراه باشند و آبزیان را با قیمت کمتری به شهروندان ارائه کنند سیاست تشویقی در نظر بگیریم به گونه‌ای که زمان صید را برای آنان چند روز افزایش می‌دهیم.

کریم زاده درادامه تصریح کرد: سالانه ۱۱۵ هزار تن تولید ماهی داریم که ۶ هزار میلیارد تومان ارزش اقتصادی این میزان تولید است.

 ۳ هزار و ۷۰۰ واحد آبزی پروری در مازندران داریم که ۱۲ هزار نفر به صورت مستقیم و ۴۰ هزار نفر به صورت غیر مستقیم در این صنعت فعالیت دارند

 

 

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار