سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 7 اردیبهشت 1403

پیام نوروزی مدیرکل شیلات استان مازندران

تاریخ: 20:46:48 1401/12/29 بازدید: 277
پیام نوروزی مدیرکل شیلات استان مازندران

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران طی پیامی فرا رسیدن عید باستانی نوروز۱۴۰۲ را به کارکنان و تلاشگران عرصه شیلاتی تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام آمده است؛ 

                            بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

عید باستانی نوروز، سنت دیرینه و زیبای ملّی سرزمینمان، پیام‌آور مهر و محبت و زمینه‌ای برای تحـول و نو شدن اندیشه‌ها و رفتارها و بهانه ای بی همتا برای آغازی دوباره است.

رستاخیز باشکوه و پر طراوت بهاری طبیعت مجالی است گرانبها برای حمد و سپاس ایزدمنان و فرصتی است برای اندیشیدن به خالق لایتناهی و مواهب الهی و زمانی است برای نو شدن و تازه شدن و حرکت به سوی تکامل . 

سال ۱۴۰۱ را با تمام فراز و نشیب‌ها و به خصوص مواجه شدن با شیوع بیماری کووید 19 پشت سرگذاشتیم. در سالی که گذشت با یاری خداوند متعال و تلاش و ایستادگی مدیران، کارشناسان و تمامی همکاران ستادی و شهرستانی و نیز اهتمام جدی تلاشگران و بهره برداران شیلاتی، پرتوان در عرصه تولید واشتغال برای کشور عزیزمان حاضر شدیم.

اکنون زمان آن است که با تکیه بر تجربه گذشته و افق پیش رو ضمن تداوم گام برداشتن در مسیر رشد و پویایی بی وقفه، خود را برای انجام ماموریتهای جدید آماده ساخته و همسو با تحول طبیعت بهترین‌ها را از خداوند متعال مسالت نمائیم.

اینجانب پیشاپیش آغاز سال۱۴۰۲ و تقارن آن با بهار دلها ( ماه مبارک رمضان ) را خدمت مردم شایسته و بزرگ ایران به ویژه مردمان فرهیخته دیار علویان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند مهربان برای همگان سلامتی، تندرستی و سعادتِ آرزومندم.

امید است با یاری خداوند متعال سال آتی، سالی توام با توفیقات بیشتر و سال سلامتی و سعادت برای شما و خانواده محترمتان باشد.

                          " قاسم کریم زاده "

                   "مدیرکل شیلات استان مازندران"

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار